2021. március 7., vasárnap

2021/9. heti összefoglaló

Hétfőn munka, utána dobozoltam 4 napra.


Kedden este sikerült vadásznom korábbi időpontot, így szerdán mentem a nőgyógyászati kontrollra. Este pótdobozoltam.

Csütörtökön volt egy majdnem-roham.

Pénteken újabb dobozolás újabb 4 napra.


Szombat anyuéknál.

Vasárnap már 2. hete bélflóra (hormon) támogató étrenden.


...

Irtó kemény endo-hét volt ez. Hétfőn és kedden egész elviselhető volt a fájdalom, gyógyszer sem kellett. Szerda estétől, mintha ez a kis bigyó megsértődött volna azon, hogy újra láttam az ultrahangon tisztán kivehetően, olyan tombolásba kezdett, ami vasárnapig kitartott. Fullra bekoktélozva jártam dolgozni, szó szerint azzal teltek a napok, hogy próbáltam életben maradni. 10/9-9 és feles őrjöngéssel az energiaszintem mínuszban volt, kegyetlenül nehezemre esett még a légzés is. Végleg eljutottam odáig, hogy a fájdalom határozta meg a létezésemet. Iszonyatos. Akkor csináltam valamit, ha épp "csak" 9-es volt, és abban is rettenetesen elfáradtam. Még ma hajnali 2-kor is arra ébredtem, hogy az endo -aki sosem alszik- boldogan viháncol, kellett koktélt bevennem. Vasárnap délelőtt kivasaltam. Sok volt, de nem tetemes mennyiség, mégis ráment a teljes délelőttöm, mert bizony pár darab után le kellett üljek pihenni. Délután volt 2-3 óra, amikor elnyugodott a kicsike, ki is használtam a 3-as szintet, kitakarítottam a lépcsőházat, megfőztem holnapra a teámat és a kávémat, felporszívóztam. Ki is purcantam...



2021/1. heti összefoglaló itt
2021/2. heti összefoglaló itt
2021/3. heti összefoglaló itt
2021/4. heti összefoglaló itt
2021/5. heti összefoglaló itt
2021/6. heti összefoglaló itt
2021/7. heti összefoglaló itt
2021/8. heti összefoglaló itt


Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése