2021. február 28., vasárnap

2021/8. heti összefoglaló

 Irtó gyorsan eltelt ez a hét is. Konkrétan munka, otthon szenvedés az alvásig, korán lefekvés. A hasam valamivel jobb volt, mint előző héten. Nem szedtem annyi koktélt sem. És ez volt az első hét az új étrenddel is.

Jókat ettem minden nap, a keddi tonhalfasírtos az egyik favorit, az lesz majd többször is.

Szerdán már 3. napja ment az étrend, amiben nekem a legnehezebb, hogy koffeinmentes is. Most legalább megtudtam, hogy nem elsősorban a kávé íze az, ami hiányzik, hanem benne az anyag, a koffein. Szerdáig ölni tudtam volna érte. Csütörtöktől viszont folyamatosan csökkennek az elvonási tünetek.

Csütörtökön kellett újra dobozolni.

Szombaton reggel megterveztem a következő négy nap menüjét. Aztán irány anyuékhoz, egy kis családi mini talira.

Vasárnap, azaz ma egy hete csinálom a bélflóra támogató étrendet. Itt összegeztem a tapasztalatokat.

Persze közben ezer más dolog történik, de ha mindent leírnék, egész nap pötyöghetnék. :)


2021/1. heti összefoglaló itt
2021/2. heti összefoglaló itt
2021/3. heti összefoglaló itt
2021/4. heti összefoglaló itt
2021/5. heti összefoglaló itt
2021/6. heti összefoglaló itt
2021/7. heti összefoglaló itt

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése