2021. február 28., vasárnap

1 hét bélflóra támogató étrend után

Február 21-én, vasárnap bevásárlás az első 4 napra és dobozolás.


Szerdán bevásárlás a csütörtöki főzéshez. Csütörtökön dobozolás.


Mivel kevés akkora dobozom van, amibe beleférnének az adagok, a 7-8. napit ma (vasárnap) reggel tudtam csak összerakni.


A 7-8. nap dobozai:

R: zabkása
E: saláta, rizs, csicseriborsó, tonhal, körte, mandulaszeletek
V: narancsos-fetás céklasaláta.

Amit a héten éreztem: "könnyed" gyomorérzés, turbó emésztés. 

A koffein még hiányzik, de napról-napra csökken a sóvárgás. 
Mérlegeltem is: mínusz 1.6 kg.

Tegnap megterveztem a következő menüt. És ma bevásároltam a következő 4 napra is. Holnap dobozolás.


Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése