2021. február 21., vasárnap

Dobozolás 4 napra

Reggel nyitásra mentem boltba, egy óra alatt bevásároltam (mert csak 3 boltban kaptam meg mindent, szerencsére nincsenek messze egymástól), aztán 3 óra alatt megfőztem az új menüt 4 napra.

A dolgok felét sikerült akciósan beszerezni, és ezek pont a drágább termékek voltak, hát nagyon hálás vagyok érte! Volt itthon tonhal, zabpehely, sonka, bogyós gyümölcs, rizs, krumpli, fokhagyma. A boltokban a saláta kínálat nem volt a legszélesebb, csomagoltból. A lidliben csodaszép salik voltak (fejes) és rengeteg féle, de nem fér bele a büdzsébe.

Most egy viszonylag változatos-színes étrendet főztem, de négy naponta nem tudok 5-6000 Ft-ot kiadni vásárlásra... Úgyhogy lesz ez majd egyszerűbb menü is, de néha beruházok majd valami finomabbra, értékesebbre, változatosabbra.


R: zabkása körtével+ némi mandulával/zabkása bogyós gyümölccsel, mandulával
T: gyümis jogi/sonkás kenyér
E: tortilla/tonhalfasírt tál karfiol mártással (ehhez jön egy nagy tál saláta is)
U: pufirizs
V: rántotta lesz, ha kell majd, kipurcantam, nem bírok többet ténykedni.

A tortilla ilyen egészben:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése