2020. szeptember 13., vasárnap

Szombat- időutazás

Fél 6-tól fél 9-ig vasalás. Reggeli. 9-től délig hátsó szoba (szanálás, pakolás, takarítás). Az emlékes dobozomban még mindig ott lapul az óvodai nagy borítékom, benne az ovis munkáim. 3 éves 3 hónaposan festettem:


... és így rajzoltam. Cuki. 😊


És 5 és fél évesen, nagycsoportban így képzeltem el a tanító nénimet:


(És volt némi dyslexia gyanú is a kép alapján, aztán a suliban nem volt mégse semmi gondom szerencsére.)

Ez már főiskolás koromból való. Rajzolni még úgy ahogy tudtam, festeni kevésbé. Mindenesetre ez volt a fejlődésem csúcspontja, azóta már csak visszafejlődik a kézügyességem. 😆


Délben gyors ebéd. Aztán hátsó szoba tovább 5-ig. 5-6-ig edzés. 6-tól főzés. Negyed 8-kor gyors vacsora.


Cucc összekészítése holnapra, alvás.

(Megint jót pihentem. 😅)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése