2022. május 6., péntek

Péntek


Ma kb 2 km-t álltam (G.G. után szabadon) munkában reggel 7.05-től. Az első órában összeraktuk (N. segítségével) a német nyelvű műsort a Babarc Fesztiválra. (Régi gyermekjátékok lesznek, kiszámolók, körjátékok, mondókák, nagyon szeretik ezeket a gyerekek, ezzel a csapattal -2. osztály- a két év alatt rengeteg ilyesmit is tanultunk. Az egyik kisgyerek, aki nem rajong a németért, megjegyezte, hogy ez volt a legjobb német óra.) Talán az első olyan (összevont 1.-3.-4. osztály és egy vendég leendő elsős kislány) népismeret óra volt idén a mai, ami igazán jól sikerült, amit kedveltek a gyerekek. Többek között a következő órához is előkészültünk bábkészítéssel.


És ma újra benne vagyunk a Neue Zeitungban. :)

Munka után ügyintézés 1.0. Sikertelenül. Haza, gyors ebéd. Hja, így könnyű: M. készítette, a boszikonyhás túrógombóc recept alapján. Pirított dióval, ahogy L. írta a receptnél kommentben. Mennyei volt.


Majd még sulis egyeztetés a szülőkkel a műsorral kapcsolatban.

Aztán ügyintézés 2.0 7-ig. Ez sikerrel.

Vacsora: a dobozolt tonhalfasírt salátával.

Szokom az új fogamat. Szerintem fél fasírt meg egy marék saláta alatta van. De legalább nem fáj, "csak" nagyon furcsa.

És most lassan szpáty pálázsítye.

 

1 megjegyzés:

  1. Amikor nekem beragasztották a hidamat, pár napig, vagy talán egy egész hétig is úgy éreztem, mintha mindig vattát rágnék. :) Aztán elmúlt, megszoktam. :) Remélem Te is hamarosan megszokod az új érzést. Örülök, hogy ízlett így a gombóc, a pirított dió csodát tud művelni.:)

    VálaszTörlés