2021. március 21., vasárnap

4 hét bélflóra támogató étrend után

1. hét összegzés itt

2 hét bélflóra támogató étrend után itt

3 hét bélflóra támogató étrend után itt

Múlt vasárnap dobozoltam 4 napra.


Aztán szerdán.


- A héten nem kellett bevennem fájdalomcsillapítót. Majdnem végig 2-es volt a fájdalomszint, néha 4-es, egyszer ébredtem 9-essel, de vártam és kicsit később lement 2-esre.
- Az energiaszintem nem nőtt, de maradt a múlt heti kb 30%.
- Maradt a turbó emésztés, a könnyed gyomorérzés.
- Folyamatosan éhes vagyok.
- "Mellékhatás": 1 hónap alatt pontosan 2 kg mínusz.
- Próbáltam tornázni Pahlaval a héten, 20 perc sikerült, és valami iszonytatóan nehéz volt és fárasztó, pedig szinte csak lépkedni kellett. Igyekszem gyalogolni, ha már most a futás nem megy, ijesztően eltűnt az állóképességem...
- Folytatom a salátázást, ma kell terveznem, vásárolnom, főznöm újabb 4 napra.


Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése