2021. március 29., hétfő

Dobozolás 4 napra


Már nem is tudom, mióta figyeltem Diát. A fogyását. Aztán az utolsó 5 kilóm leadásához vettem igénybe a segítségét. És meg is csináltam. Ennek a programnak a része volt a bélflóra étrend is, amibe bele sem kukkantottam, hiszen ki akarna glutén-, laktóz-, tej-, koffeinmentesen enni, ha máshogy is lehet? Aztán jött az endometriózis diagnózis, megkérdeztem Diát, mit javasol, és hát a bélflóra étrend volt a válasz. Dia csoportjában rendszeresen szoktam posztolni a dobozolásaimat, és az egy igazi kis támogató közösség, ott szoktam "panaszkodni" a sok salátára, a lányokkal mindenről lehet beszélgetni. Kijött Dia egy új menüsora, de sajnos nem tudom finanszírozni, így el is engedtem. Kb 2 hete egyik reggel Dia írt nekem egy üzenetet: ajándékba megkapom tőle az új programot. Hát leesett az állam, köpni-nyelni nem tudtam, ez nagyon nagy dolog, és nekem hatalmas segítség, hogy kicsit variálhatom az étrendemet. Itt is hálásan köszönöm!!!

Ma ebből dobozoltam.

R: céklás brownie
E: pulyka bolognese (amit már alapból átalakítottam, indiai, csípős ragu lett belőle)
V: shakshuka (ezt is leegyszerűsítettem, egy fűszeres lecsó lett belőle)

És még egy snack is mehet, azt most naponta fogom kiválasztani, mindegyik pikk-pakk elkészíthető.

...

Bélflóra támogató étrend


- 1. dobozolás 4 napra itt
- 2. dobozolás 4/2 napra itt
- 3. dobozolás 4 napra itt
- Pótdobozolás itt
- 4. dobozolás 4 napra itt
- 5. dobozolás 4 napra itt
- 6. dobozolás 4 napra itt
- 7. dobozolás 4 napra itt
- 8. dobozolás itt


Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése