2019. január 27., vasárnap

4. hét összefoglaló

1. hét összefoglaló itt
2. hét összefoglaló itt
3. hét összefoglaló itt

Hétfő




R: rántotta, bébi spenót, vaj
E: húsleves, paradicsomos húsgombóc
V: yirsli

Mozgás: Pahla 4. hét/1. + 11 km

Kedd

Az első félévben a kedd volt a rövid napom. Vagyis lett volna, de általában ugyanolyan hosszúra sikerült, mint a hosszú napok. Az utolsó hét van az első félévből, ma az óráim után -bár lett volna mit csinálnom, mindig van- letettem a lantot és hazajöttem. Így hoztam haza az ebédes dobozomat és tányérból, nyugodtan tudtam ebédelni.




R: rántotta, bébi spenót, vaj
V: virsli

Mozgás: Pahla 4. hét/2. + 11km

Szerda




R:  rántotta, bébi spenót, vaj

Mozgás: 6.5km

És dobozoltam két napra.



Csütörtök

R: 2 szendvics
E: sajtkrémes karaj, párolt zöldség

Mozgás: Pahla + 9 km

Péntek

R: 2 szendvics
E: sajtkrémes karaj, párolt zöldség
V: 2 vajas kenyér

Mozgás: 3km

Szombat





R: rántotta, keto kávé
E: sült kolbászos-sajtos hús, 2 Frei kávé
du.: 2 vajas kifli, kávé
V: -

Mozgás: 4km

Vasárnap (majd írom)

R:
E:
V:

Mozgás:

Kezdés (01.01.)
66.7kg
1. hét végén 
65.3kg
2. hét végén
64.8kg
3. hét végén
64.8kg
4. hét végén (01. 27.)
64.7kg

Heti haladás (szombatig) 44.5km, 2019-ben eddig összesen 172km.



Megint csak nem elemzem agyon: 1 hónap alatt 2 kg fogyás szerintem -V. szavaival élve- teljesen rendben van.

2 megjegyzés:

  1. Ugyes vagy! En csak 112 km-nel tartok, de meglesz nekem is a 2019, mert csakis rajtam mulik :)

    VálaszTörlés