2020. július 27., hétfő

2020/30. heti összefoglaló

Robognak a hetek... Úgy érzem, mintha minden nap gépelném a heti összefoglalókat...

A héten nem volt nagy kánikula. Ezt nagyon bírtam díjazni.

Ettem finomakat.





Megdöntöttem anyuékhoz a 92 km-es táv negatív rekordját: kereken 2 óra... Na ja, ilyen sebesség mellett...


Végre elvergődtem Hőgyészig, végre befordulok anyuék utcájába, hát mi megy előttem?


Pécsről az autópályán sokkal jobb a helyzet. A kis M60-ason 99%-ban nincs forgalom. (A 100-as tábla mellett kicsit látszik -amit szabadszemmel simán láttam- egy szivárvány.)



Megint dobozoltam.


Igyekszem annyit pihenni, amennyire csak lehetőségem van. A mozgást sem viszem túlzásba, de azért van.


Heti haladás: 25km, idei eddigi összes: 1231km.

...

Robog az idő. Idén olyan hüle helyzetben lett vége a tanévnek, hogy úgy konkrétan nem is vettem észre, hogy vége. Az online badarság után lehetőség volt gyerekfelügyeltre, mi bejártunk, a gyerekek is. Írták ugyan az Ó-IÓ-CIÓ-t, fel is került a táblákra, hogy vakáció, mégsem volt az igazi. Volt kis ballagás is, amin nem tudtam ott lenni, mert anyut vittem Pécsre sugárkezelésre. A gyerekeknek szünet lett, mi, tanítók dolgoztunk tovább.

Az éves szabadságkeretem 46 nap. Ebből egyetlen egyet sem vehetek ki akkor, amikor szeretném. 2020-ban a téli szünet idei részéhez kiírtak 1 napot (ami nem piros betűs és nem hétvége), a tavaszi szünethez 2 napot, a többit nyáron KELL kivenni. Júli 22-26-ig volt 5 nap, aztán táboroztattam, majd júli 3-tól aug. 21-ig lett kiírva a többi. 4 napot bent kellett tartani az őszi szünetre és a téli 2020-ra eső részére.

Szabi ellenére olvasom az iskolai emaileket, készítek tankerületi beszámolót... A kicsik német könyvének főszereplője Pitti, a kis katica, mindig katicás matrica a(z egyik) motiváció, láttam egy boltban, nem tudtam ott hagyni.


Az idén használt dolgokat év végén hazaszállítottam. Először az egész lakás tele volt velük, aztán a nagyszoba botrányosan, még a hálószoba egy része is. Majd jött a kupacokba rendezés. Már kiválogattam és elpakoltam, amire szeptembertől nem lesz szükség, 2-3 kupacka van még, azokat egyesével kell majd átnézni és visszatenni a helyére (mert van helyük, pár éve szépen mappákba és mappatartó dobozokba rendeztem mindent, felcímkézve).

És ha meglátok egy jó ötletet a neten, azt elmentem (rögtön mappákba rendezve, hogy könnyen tudjam majd használni).


Óriási segítség lenne, ha előre tudhatnám, pontosan mettől meddig tervezik a P2-t, akkor át tudnám csoportosítani a tananyagot úgy, hogy a digitális tanrendnek nevezett vicc legalább iskolai szempontból ne legyen teher a gyerekeknek/szülőknek/családoknak...

(Itt jegyzem meg, hogy a szemem már a P1-nél feladta, a hátam is, nem bírok ki még egy P-t...)

Szóval 17 nap szabi még. Igyekszem keveset ülni, keveset netezni, még a kedvenc mobilos játékomat is hanyagolom, mert egyszerűen nem bírja a szemem; igyekszem rendet rakni magamban és magam körül. (Egyik sem könnyű, de a belső munka a legkeményebb. Mert -nem megyek bele, csak megjegyzem- botrány, ami a világban folyik, és az én kis életemben is jön fordulópont a minősítés miatt, és ez csak két dolog.)

Ezt a bejegyzést írva is sajognak a szemgolyóim, be is fejezem. Legyen szép hete mindenkinek!



2020/1. heti összefoglaló itt
2020/2. heti összefoglaló itt
2020/3. heti összefoglaló itt
2020/4. heti összefoglaló itt
2020/5. heti összefoglaló itt
2020/6. heti összefoglaló itt
2020/7. heti összefoglaló itt
2020/8. heti összefoglaló itt
2020/9. heti összefoglaló itt
2020/10. heti összefoglaló itt
2020/11. heti összefoglaló itt
2020/12. heti összefoglaló itt
2020/13. heti összefoglaló itt
2020/14. heti összefoglaló itt
2020/15. heti összefoglaló itt
2020/16. heti összefoglaló itt
2020/17. heti összefoglaló itt
2020/18. heti összefoglaló itt
2020/19. heti összefoglaló itt
2020/20. heti összefoglaló itt
2020/21. heti összefoglaló itt
2020/23. heti összefoglaló itt
2020/24. heti összefoglaló itt
2020/25. heti összefoglaló itt
2020/26. heti összefoglaló itt
2020/27. heti összefoglaló itt
2020/28. heti összefoglaló itt
2020/29. heti összefoglaló itt


Dobozok dobozoláshoz itt

A döntés itt
Eredmény 3 hónap dobozolás után itt
100 nap dobozolás itt
Eredmény 4 hónap dobozolás után itt
Eredmény 5 hónap dobozolás után itt
Eredmény 6 hónap dobozolás után itt
Eredmény 8 hónap dobozolás után itt
Eredmény 10 hónap dobozolás után itt
11 és fél hónap dobozolás után itt
Egy év dobozolás itt

Dobozolások (gyűjtemény- eddigiek, 2020 előtt) itt
Dobozolások gyűjtemény (2020) itt


Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése