2014. március 22., szombat

Juharszirup kúra (2014) 8. nap


1. nap itt
2. nap itt
3. nap itt
A 4. nap reggele itt
4. nap itt
Az 5. nap reggele itt
5. nap itt
A 6. nap reggele itt
6. nap itt
A 7. nap reggele itt
7. nap itt
A 8. reggele itt

A kúra (2014) teljes tervezett menete itt.

Ma megkezdődött a visszaépítő étrend.

Délelőtt:


-3/4 liter narancslé
-1 liter víz

Délben:




A zellerből, karalábéból, vöröshagymából, sárgarépából, fehérrépából főzött zöldségleves egy része. Levet vettem ki és fél szál répát egy darab zellerrel és egy darab karalábéval leturmixoltam, nem túl sűrűre, de híg sem lett.

Majd 2 pohár (fél liter víz).

1-kor ment ugyanaz, mint délben.

Közben sütöttem két adag szezámos kenyeret és egy kakaós piskótát. Szeletelve mentek szépen a fagyasztóba.


4-kor megettem egy újabb tányér levest, csakhogy ebbe már turmixoltam egy kis marék (nyers) spenót levelet és tettem bele 1 főtt brokkoli rózsát is. Egy szelet szezámos kenyérrel ettem.


Majd vacsoráig lement 4 pohár (1 liter) víz.

6-kor:


Egész nap pörögtem, piac, bolt, mosás, főzés, sütés, mosogatás, elpakolás, vasalás, kaja fagyasztás... Gyakorlatilag reggel 8-tól este 6-ig megállás nélkül jöttem-mentem. Elfáradtam. Tény, hogy csütörtökön jutott először eszembe, hogy amióta hazajöttem a (folyamatos, két heti osztrák) melóból, még semmit nem pihentem...

A visszaépítő étrend első napja nagyon jól sikerült. Sikerült megfelelő mennyiséget ennem, lassan, alaposan rágva. Azt érzem, hogy a gyomrom "telített", de semmi rossz érzés, semmi fájdalom, csak az a "jóllakott napközis" állapot. Holnap vacsorára már sült csirke is lesz. Hmmm, gyros fűszerkeverékkel készítem majd, azt nagyon szeretem :)

Mérleg:

1. nap: 59.1 kg
2. nap: 59.1 kg
3. nap: 58.6 kg
4. nap: 58.2 kg
5. nap: 58.5 kg
6. nap: 58.5 kg
7. nap: 58.5 kg
8. nap: 58.00 kg

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Jusziku, avagy JUharSZIrupKÚra 2013 itt
Juharszirup kúra 2013: amiért anno belevágtam itt
A juharszirupos méregtelenítés hét alapelve itt
A méregtelenítés befejezése, visszaépítő étrend itt
A juharszirup kúra teljes menete itt
Visszaépítő étrend itt
2013:
1 . nap itt
2 . nap itt
3 . nap itt
4 . nap itt
5 . nap itt
6 . nap itt
7 . nap itt
8 . nap itt
9. nap itt
10. nap itt







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése