2013. május 8., szerda

A juharszirup kúra 9. (!) reggele

Hát eljött a 9. reggel is. Kezdek büszke lenni magamra :-)
 
Jól aludtam, frissen ébredtem. A sós víz ma megtette a hatását. Őrület, mennyi lerakódás távozik még mindig. Azért 38 év alatt nem kevés méreg kerül az ember emésztőrendszerébe (is).
 
Tegnap az egyik boltban a gyümölcsöknél találtam egy feliratot, miszerint a déligyümölcsök olyan kezelési eljárással (viaszbevonat, permetszerek) kerültek az üzletbe, ami miatt felhívják a vásárlók figyelmét, hogy a gyümölcs héja még alapos mosás után sem alkalmas emberi fogyasztásra, így ne együk meg, ne reszeljük le... Éljen az egészség és a méregtelenítés...
 
Az arcbőröm ma már csodaszép, csak itt-ott maradtak még kis piroskás de halvány foltok, maguk a pöttyök eltűntek. És annyira selymes, puha, bársonyos a bőröm mindenhol, hogy az felfoghatatlan. Ha még 10 napig tartana a kúra, visszaváltoznék csecsemővé és édesanyám megint ringathatna a karjában :)))))
 
A közérzetem maximálisan rendben, és megnyugtat a tudat is, hogy végre lesz valami, amibe nemcsak belekezdtem, hanem végig is csináltam :-)
 
A képen a kúra alatti mérleg változás látható.
(Ma reggelre a kijelző nem változott. Megjegyzés: tegnaptól mensi is a képben.)

1 . nap itt
2 . nap itt
3 . nap itt
4 . nap itt
5 . nap itt
6 . nap itt
7 . nap itt
8 . nap itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése