2015. december 28., hétfő

Hétfő, Magyarország 72.


- 5 perc steppad
- 4x10 fekvenyomás (kézi súlyzó)
- 5 perc steppad
- 6x10 tárogatás (kézi súlyzó)
- 5 perc steppad
- 4x10 fekvenyomás (rúd)
- 5 perc steppad
- 7x10 cable crossover (piros gumikötél)
- 5 perc steppad
- 6x10 cable reserve crunch (piros gumikötél)
- 5 perc steppad
- 6x10 oblique crunch (piros gumikötél)
- 5 perc steppad
- nyújtás (teljes test)
Okozott meglepetéseket a gumikötél (az ajtóba akasztottam be), mert néha úgy visszarántott, hogy ihaj, lehúzásnál és visszaengedésnél is tartani kellett rendesen.

R: 2 vajas-paprikás kenyér, kávé


E: sült bacon, a zsírján sült maradék párolt zöldség, káposztasaláta, gyöngyhagyma.


V: tonhal, rántotta, finoman fonnyasztott spenót, sült szalonna. 

Csak ketten voltunk reggel. Ő és én. Ő szeleburdi, ugrabugra, mindennek szívből, lelkesen örvendő, hóbortos, meggondolatlan, csupa mosoly, derű és tenni akarás; én jókedvű, nyugodt, de a feladatokat is átlátó, praktikus-örömködő, tudatos-boldog. Felkeltünk. Ő röpködött, ugrott-szökkent, a veszélyesebbnek tűnő helyzeteknél ott teremtem és kicsit visszahúztam a rózsaszín felhőjéről. Én terveztem a napot, s miközben a kelleténél jobban belemerültem volna egy-egy részletbe, ő odaugrott, megcirógatott, kacagva csiklandozott. Majd megöleltük egymást vigyorogva, eggyé váltunk: ő, a gondtalan-gyermeki énem és én. Kezdődhetett a nap. Jól telt, hasznosan, nyugodtan, sok mosollyal. És úgy is lett vége.



Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése