2015. december 29., kedd

Motiváció


Nem működött igazán a fogyás, amíg ettől vártam, hogy

- nőnek érezzem magam
- legyen önbizalmam
- megoldódjanak a lelki dolgaim
- bebizonyíthatom másoknak, hogy én is érek valamit
- elfogadjam magam
- mások elfogadjanak
- az élet más területein is sikeres legyek...

Nem működött, amikor

- túl sokat ettem
- túl keveset ettem.

Nem működött, amikor

- túl sokat edzettem
- nem edzettem.

Nem működött, amíg

- mindenféle, nekem nem jó étrenddel bajlódtam.

Működött

- makacskodás helyett egy döntéssel: megcsinálom
- következetességgel
- fegyelemmel
- amikor elengedtem a görcsös akarást és már nem életem legfontosabb része volt ez a témakör
- amikor rájöttem mindarra, ami miatt addig nem működött:
- hogy önbizalmat adhat részben a saját külsőm, de nem az határozza meg
- hogy életem problémáinak igen kevés köze van a kinézetemhez
- hogy senkinek nem kell bizonyítanom, sem megfelelnem, csakis saját magamnak
- hogy a fontos az: én mit gondolok magamról, hogy másoknak mi a véleménye, az az ő dolguk
- és legegyszerűbben, legtermészetesebben a ketoval működik.

Másfél éve.
Összefoglaló hamarosan.



"Minden külső történetet megelőz egy belső lélektörténet. Minden, ami életünk külső történetévé válik, az lelkünk belső fejlődésének, kibontakozásának, gazdagodásának a megoldandó sorsfeladata. A "sztori" csak látható kibontakozása a lélekben érlelt láthatatlannak. Bentről alakul a külső, és amit élünk, nem más, mint gondolatok, érzések, szenvedélyek, félelmek, gyávaságok és vakmerőségek, hitek és vak ösztönök történetté válása."

Müller Péter


Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése