2013. július 22., hétfő

Pikáns spenótfőzelék (paleo)

(A kép régi, a recept mai, két adaghoz:))
 
- Két evőkanál kókuszzsírt egy lábosban felolvasztottam.
- Rászórtam egy evőkanál kókuszreszeléket és két evőkanál lenmaglisztet.
- Alacsony lángon kicsit megpirítottam, addig, amíg éreztem a pirított illatot.
- Hozzáadtam két gerezd apróra darabolt fokhagymát.
- Még körülbelül egy percig, kevergetve, pirítottam a cuccost.
- A tűzről lehúzva jött kábé egy mokkáskanálnyi őrölt fűszerpaprika.
- Erre kb egy deci hideg vizet öntöttem, jól elkevertem.
- A lábos visszakerült a tűzre.
- Belekerült a spenót (én egy csomag fagyasztottat használtam, kb 400g).
- Addig főztem, amíg a spenót felolvadt és felmelegedett.
- Megztam, megborsoztam.
- Kevés víz és kevés kókuszsűrítmény hozzáadásával krémesre mixeltem.
 
Rettentően finom :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése