2013. július 23., kedd

Élet-mód-váltás: Insanity

Élet-mód-váltás: Update (kezdetek) itt, avagy hogy szabadultam meg 15 kilótól.


Az Update után és közben is folyamatosan kerestem a lehetőségeket, hogyan lehetnék zsírtalan és vékony combú. Neteztem, órákon, napokon keresztül csak kerestem, kutattam, és egyre több angol nyelvű anyagot dobott ki a gép. No de én nem tudok angolul. Sebaj, elkezdtem azért ezeket is olvasgatni, online-szótárazgatni éjjelenként. Annyit olvastam, hogy egy idő után ki tudtam hámozni a lényeget az angol nyelvű dolgokból is.

És egyszer csak találtam egy honlapot: BEACHBODY.COM. És ez hatalmas változást hozott az életembe és annak "mód-váltásába" is.


Itt találtam rá az Insanity nevű edzésre, és Shaun T-re.

 
 
 
 

És ezzel egyidőben bukkantam egy akkor még alakulóban lévő FB csoportra, ahol teambeachbodys edzéseket végző emberkékkel ismerkdhettem meg, és akik hatalmas segítséget adtak ahhoz, hogy megszerezzem a programot, hogy elkezdjem, és hogy végigcsináljam.

60 nap. Nem a világ. De én előtte csak Rékáztam, futottam, se fitt nem voltam, se erős.

Megcsináltam a fit testet és belevágtam.

Őszintén meg kell mondanom, az elején rengetegszer meg kellett állnom. Eleve nem ismertem a programot, eleve angolul beszélt Shaun, nem ismertem még az angol edzés szakkifejezéseket, a szemem folyamatosan a monitoron volt. Na és ugye az erőnlétem meg a béka segge alatt. Sokszor megálltam és röhögtem: te tényleg ezt akarod csinálni? Mit kínzod itt magad? De Shaun annyira magával ragadó személyiség, segítőkész, motiváló, hogy nagyon megszerettem, ahogy kiabál velem, hogy MEG TUDOD CSINÁLNI! DIG DEEPER! A nevetésekből lassan pityergés lett. Néztem az embereket a videón: csak ugrálnak, csak csinálják, nem hagyják abba, nem állnak meg, én meg olyan vagyok, mint egy beteg nyugdíjas trotty, hát hogy a francba, hogy nekem ez nem megy??? De hamar rájöttem: Shaun segített ebben: FOCUS!!! Bizony, fejben dől el, hogy megy-e a dolog. És akkor elhatároztam: megcsinálom, a tőlem telhető legjobban. És láss csodát: működött a dolog. Fáradt voltam, de csináltam tovább. Már majd' kiugrott a szívem, de nem álltam meg.


 
 
 photo LetsGooo.jpg
 
 
A program végére annyira elfáradtam, hogy szó szerint hisztivel álltam neki minden hajnalban, munka előtt, az edzésnek. De megcsináltam.
 
Óriási eredmény, hogy -a fit testeken is mérhető volt- rengeteget fejlődtem, az állóképességem megsokszororzódott, és nem utolsó sorban eltűnt a fenekem 2/3-a :)
 
 

Mindenképpen megéri végigcsinálni ezt a progit, mert ha valaki EZT megcsinálja, szerintem utána már bármire képes. (Persze csak az kezdje el, aki nem beteg, akinek bírja a szíve, mert itt aztán van kardio meg ugrálás rendesen!)
 
 
Ebben az időben még fogalmam sem volt arról, hogy mennyire összefügg a táplálkozás az edzéssel. Ekkor kezdtem komolyabban foglalkozni a dologgal, és először elkezdtem kalóriát számolni. Hozzávetőlegesen. És állandóan éhes voltam. Az Insanity egy olyan edzés, ahol kell a kraft, egyszerűen muszáj enni, különben nem lehet bírni az edzéseket. De hogy a mennyiség is stimmeljen meg a kalória is! Szenvedtem, éheztem, aztán ettem rendesen: a mérleg mégsem mutatott fogyást, sőt néha híztam is. De sokat alakultam, és egyre többet tudtam meg az étkezés mikéntjéről is, sokat segített Szűcs Ildikó és az EAP programja, amivel szintén ekkor ismerkedtem meg, de ez a következő bejegyzés témája már. :)
 
Az Insanity szerelem lett. Életem meghatározó momentuma. :)
 
Insanity edzésprogram ismertető itt.
 
Insanity edzésterv és étkezési terv itt.
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése