2013. július 23., kedd

Ezt (t)ettem ma és "bibi"

16. napja megy a meló folyamatosan. Persze, hogy fáradt vagyok, de még 13 nap van vissza (na jó, majdnem csak 12 és fél), kell bírnom, vállaltam.

Kiköltöztem aludni tegnap a hálószobából a nappaliba. Óriási felfedezést tettem ugyanis: kihúzható az ülőgarnitúra! :) Ráadásul marad egy szintben a nem kihúzott résszel, így igazán nagy és kényelmes helyem lett. Éééés, van egy olvasólámpa is a sarokban, így olvasni is tudok alvás előtt, ahogy ottho is szoktam! :)) És nem köhögtem, nem kaparta semmi a torkomat, egész jól aludtam :)

Ébresztőre keltem reggel, vagyok már olyan fáradt, hogy nem fogok magamtól a nappal együtt kelni. Aztán edzés. Vagyis edzész ;) (itt) Arra is rájöttem, hogy mivel este úgysem tudok elaludni, jobb lesz, ha átteszem estére az edzést. Máshogy vagyok fáradt mint a korai felkeléstől, de így jobban ki tudom használni az időt, és reggel aludhatok jóval tovább. :)




Reggeli: kolbászos sült tojás, tejeskávé.

Tízórai: nagy pohár citromos víz.

Ebéd: cukkini krémleves, kis adag saláta balzsamecettel.



Ebéd után: kis napozás. Tényleg kicsi. Úgy tűzött a nap, hogy 10 perc alatt simán megkapta a hátam egy kis részét. Leégést nem óhajtok kockáztatni, így ha holnap is ilyen erős lesz a nap, nem lesz napozás.

Uzsonna: nagy adag saláta balzsamecettel.

Délután: segítettem E-nek pakolni, salátaöntet recepteket kreáltam, volt 1 óra séta is.

Vacsora: pikáns spenótfőzelék, tükörtojás, cukkini krémleves


Heti menüterv: itt.

Amire még rájöttem: több ebéd kell. És elég kevesebb vacsora. Így aztán a vacsira tervezett kaja felét átteszem holnaptól az ebédhez.

Ugyanis megmaradt az a "bibi", ami gyakorlatilag mindig jelen volt az életemben: megeszem az ebédet, és rá fél órára annyira éhes vagyok, hogy a falat kaparom. Mintha még életemben nem ettem volna. És mindegy, hogy reggeliztem-e, hogy mit és mennyit reggeliztem, mindegy, mennyit és mit ebédeltem, eltelik kaja után az a fél óra, és sírni tudnék az éhségtől. És az a vicc az egészben, hogy -kipróbáltam- ha ilyenkor eszem -mindegy, mit, mindegy, mennyit-, ugyanúgy éhes maradok. Próbáltam fehérjét enni, nem volt jó. Próbáltam zöldséget enni, semmi 'vanagyomrombanvalami' érzés. Próbáltam szénhidrátot enni, na ez volt a legrosszabb. Mert nem elég, hogy nem laktam jól, hanem ugye ez még rendesen hízlal is. Próbáltam a folyadékot is, mert hogy gyakran érzünk éhséget akkor, amikor csak szomjasak vagyunk. Tegnap 1 liter vizet és 1 liter teát megittam ebéd után, amitől csak fájt a gyomrom, mert majd kidurrant (de nem éreztem, hogy "jóllaktam" volna), ráadásul egész délután a wc-n ültem... Most holnaptól megpróbálok többet enni ebédre, bár volt ez már porondon, és a helyzet semmit nem változott... Ha hiszitek, ha nem, ez a dolog nagyon elkeserít. Most már csak 1 napig bírom "önuralommal", de másnap már ennem kell, így jött be ma vagy 2 decinyi cocom*sból készült csokikrém. Persze paleo, de ha az ember fia éppen azon dolgozik, hogy formásabb teste/alakja legyen, akkor azért ezt nagyon nem kellene. Ráadásul étkezés után... Nem ragozom, nincs értelme. Mivel ma reggel edzettem, megyek, megpróbálom álomba ringatni magam. Talán éjfélre megint sikerül...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése