2013. május 5., vasárnap

A juharszirup kúra 6. reggele

 
 
1 . reggel itt.
  • kúraital
  • a kúra időtartama
  • testedzés.
    1 . nap vége itt.

    2 . reggel itt.
  • tapasztalatok
  • mérleg.
    2 . nap vége itt.

    3 . reggel itt.
  • - a méregtelenítés tünetei
    - tapasztalatok
    - mérleg.
    3 . nap vége itt.

    4 . reggel itt.
    - tapasztalatok
    - mérleg.
    4. nap vége itt.
     
    5. reggel itt.
    - tapasztalatok
    - mérleg.
    5. nap vége itt.
     
    
     A 6. reggel.
    Nagyon jól aludtam megint. Viszonylag frissen ébredtem.
    Széklet volt természetes módon, de azért leöntöttem a sós vizet, hadd végezze csak a dolgát.
    A közérzetem rendben. Most már érzem, hogy 6. napja nem ettem, de nem elsősorban éhségben, hanem a szervezetem energiaszintjén. Jólesik punyizni, jó pihenni.
    Ma megint a narancsos kúraital készül, annyira finom, hogy délelőtt meg tudnám inni az egészet :-)
     
    Mérleg:
    1 . nap: 62.00 kg
    2 . nap: 60.80 kg
    3 . nap: 60.10 kg
    4 . nap: 59.60 kg
    5 . nap: 59.50 kg
    6 . nap: 58.50 kg

    4 megjegyzés:

    1. Az a "sós víz" amit emlegetsz valami Mira vagy Salvus gyógyvíz?
      Expárom iszogatta a Mirát, én egyszer kóstoltam, hát mondhatom: a kecske elmekegné magát tőle...

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. A "sós víz" az sós víz :-) A kúra alatt esténként javasolnak egy salaklazító teát meginni (én 1-2 deci Huny*di glaubersós vizet iszom akkor), és reggel 1 liter meleg vízben feloldott jódozatlan sós víz megivását, ami kimossa a fellazult méreganyagokat. Reggelente Himal*ja sós vizet iszom.

        Törlés
      2. Na hát... eszembe nem jutott volna hogy a sós víz = sós víz... :D

        Törlés