2012. december 4., kedd

40/37.nap





 
Reggeli: 40 g zabkása 1 fehérjeporral, 5 g kakaóval.
Tízórai: mogyorókrémes banán (recept itt).
Ebéd: gesztenyés.szilvás csirke, sült zöldség (recept itt).
Uzsonna:  100 g narancs, 10 g mandula.
Edzés: itt.
Vacsora: Csokis-gesztenyés palacsinta (recept itt).

Összesen: 1131 kcal, 103 g F, 143 g CH, 24 g zsír

Kicsit kevés a kalória, magamhoz képest a CH is, mégsem vagyok éhes. Ehetnék még éppen valamit, vagy ihatnék egy turmixot, de a gyomorrontáskor megfogadtam, hogy nem eszek muszájból, nem eszek, ha nem vagyok éhes. Inkább időben megyek aludni, a pihenésre most nagyobb szükségem van :)

2 megjegyzés:

  1. jo pihenest :-)
    A mai egesz menüdet "lopom", ha lehet.
    En most vegeztem a max intervallal, 2. max het, kezdek belejönni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Kata, hatalmasat aludtam :) Persze, használd csak a menüt, örülök, ha tetszik. Egyébként ez tényleg jó menü: finom is, nem is voltam éhes tőle :) Tyű, röpül az idő, már a 2. hét maxoknál vagy! Szuper vagy, csak így tovább! És dig deep! :)

      Törlés