2012. november 4., vasárnap

Edzés - nyugdíjasan... :)


Shaun T. mit szólna a mai edzésemhez? Mert hogy egyetlen egyet sem ugrottam, mindent helyettesítettem lépéssel, nem rohantam, nem siettem tartani a videón szereplőkkel a ritmust, hanem szép nyugdíjas tempóban csináltam, figyelve minden mozdulatra. De végigcsináltam nem is tom, 4 nap?, punnyadás és 2 nap gyomorrontás után. Csodaszépen átmozgatott, és nagyon jólesett. Szerintem Shaun nem csapna nyakon, hogy ugyan már, ez neked edzés???, hanem örülne, hogy nem használom fel a betegségből való lábadozást kifogásként. A gyomrom már egyáltalán nem görcsöl, na nem százas még, de tényleg jól vagyok. Hála az égnek :) És nagyon érdekes, hogy egyetlen ugribugri nélkül is szépen leizzadtam. És most jöhet a megérdemelt uzsonna. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése