2012. október 24., szerda

Edzés

Ettem ma is rendesen (heti menü itt, napi menü itt).
Melóztam, uzsiztam, magam alatt voltam, aztán motiválódtam és döntöttem (itt) arról, hogy edzek, és hogy a borúra derű jön.

Les Mills Pump: Pump and shred & hard core abs

 

 
A Pump and shred sosem okoz csalódást. Ez volt az első olyan blokk a LMP-ban, amit igazán megszerettem. A súlyt ma levettem 10 kg-ra, a 14 kilóval nem tudom mindig pontosan megcsinálni az utolsó etapot, az meg nem jó. A 12 kiló lenne ideális, de olyan súlyom nincs.
 
A Hard core abs is tetszett, mint mindig. Nagyon jól tudom már oda irányítani a "prést", ahova kell.
 
Összességében: mindent beleadtam. És mint mindig, most is sokkal jobban érzem magam fizikailag is és lelkileg is (!), mint edzés előtt. Jó kis terápia ez :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése