2012. október 24., szerda

Hús-vér motiváció 13, two in one (fotó)

"A legjobb dolog, amit valaha tettem magaért!"
 
Ezt írja a csajszi.
 
És nagyon meglepődtem az első képén: majdnem pontosan úgy volt hájas, ahogyan én.
Nekem a combom még ennél dagibb volt januárban.
Én még nem tartok ott, ahol ő a középső képen, viszont nekem ez most mellbevágó motiváció: én is elérhetem, ha ez a csaj megcsinálta!
 
Jó, ígértem: jön a bikinis fotó.
Nem szégyen, hogy most még csak itt tartok.
Mert látszik a kemény munka, a sok mozgás, és hogy nemhiába tökölök az étkezés összeállításával.
(Megjegyzés: egy edző megdicsérte a kajáimat :))
 
"This year I have discovered the Ashy Bines Bikini Body Challenge & have been working very hard for months at the holland park & kangaroo point locations. It is the best thing I have ever done for myself- I love my new body & the happy healthy me!
Thank you Ashy for your Eating Guidelines, this program & the amazing brisbane trainers who have supported me all the way!"
(Forrás: itt.)
 
“IT IS THE BEST THINGS I HAVE EVER DONE FOR MYSELF!!!”

http://buff.ly/Rrn1Gz 

This year I have discovered the Ashy Bines Bikini Body Challenge & have been working very hard for months at the holland park & kangaroo point locations.  It is the best thing I have ever done for myself- I love my new body & the happy healthy me! 
Thank you Ashy for your Eating Guidelines, this program & the amazing brisbane trainers who have supported me all the way!
 
 
Bár ahogy elnézem a csaj középső képét és az én mostanimat, azért egyáltalán nincs miért panaszkodnom :)
Annak a résznek a lefaragásánál tartok, amiért belekezdtem az egészbe: comb. Kellettek hozzá az eddigi edzések is januártól, na meg előtte, amikor RR-ztam és 79 kilóról lementem 64-66-ra. De mivel a fenék-comb részen kívül máshol nemigen van már felesleges zsír, ha kegyetlenül lassan is, de most már innen fog lemenni. Dolgozom érte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése