2012. augusztus 14., kedd

Napi bjúti

Miközben olvadt ki a hal az ebédhez és főtt a párolt zöldségnek való, végeztem egy gyors lábápolást. Hiszen ez az a testrészem, ami 36 éve napi használatban van, terhelés alatt, télen vastag zokni-cipő, nyáron mezitláb és papucs kombinációban.


Nem csináltam most nagy faxnit idő hiányában, kiültem a teraszra, és szódabikarbóna+ecet+víz keverékében áztattam kicsit őket. Aztán megreszeltem a bőrkeményedéseket (a flipflop egész nyáron azért odatesz), megtisztítottam a körmeimet, a körömágyat, és már mentem is a konyhába befejezni az ebédet.


Este, tusi után jó vastagon bekenem és bemasszírozom majd vazelinnel, zoknit húzok rá (nyitott ablaknál alszom, a lábam mindig fázik), és reggelre friss, üde, babapopsi puhaságú lesz a lábamon a bőr.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése