2016. augusztus 21., vasárnap

Hosszú hétvége


Májusban is jártam itt, most újra. Az akkori csapat kicsit kibővítve.



Gyönyörű hely, erdőszél, jó csapat, nyugalom, semmi nincs kötelező jelleggel, jó hangulat, sok nevetés... A pihenés pedig rámfért, bár egy pár napos mélyaltatásban tudnám talán csak kialudni magam...


Amíg szállingózott a csapat (sok helyről jöttünk), Zs. kibontott egy doboz Zsigulit. Sör és nagyon finom.


(Az imitált piálás. Nem vagyok a művésze.)


Mindhárom nap cicás volt. Ez az első. Persze mindet megdajkáltam, megsimogattam.


Az első este a beszélgetésé volt. No és a pálinkáé. V-é, és egyszerűen mennyei.



Jó későn, már senki nem fázott, elsétáltunk a közeli csárdába enni. A fél csapat nem is volt éhes, én sem, így csak egy zöldség köretet kértem, ami hatalmas adag volt és nagyon finom.



A csárdában valahogy vicc mesélő est kerekedett, hát szó szerint folytak a könnyeim a kacagástól, annyi szuper vicc hangzott el.

Visszatérve a szállásra még hajnalig folyt a pálinka, a móka.


És tüzet is gyújtottunk.



Alvás nem sok volt, főleg, mert voltak szúnyogok a szobában...

Másnap reggel elsőnek keltem, tusolás, szép reggel, kávé.


És újabb cica.


És strand. 



Ahol -augusztus 20-a lévén- egész napos program is volt a fürdőzés mellett.

Pl. karate-, aerobic-, karika- és rúdtánc bemutató.




Kézműves vásár.













A strand hatalmas (!!!).


Séta közben karikatúra is készült rólam, M-nak köszönhetően.


És délutántól jöttek a koncertek. Bódi Guszti.


Kelemen Kabátban.


Tudtam, hogy van egy ilyen nevű zenekar, de nem ismertem őket. A koncerten kiderült, hogy három számukat mégis ismerem, de nem tudtam, hogy az övéké. A zenekar egyébként élőben játszott, hatalmas elánnal, mintha százezren lettünk volna. És meg kell jegyezzem: élőben sokkal (!) jobbak a dalok, mint a stúdiófelvételen.












2 megjegyzés: