2015. január 1., csütörtök

Csütörtök (Mo. 14/11., első nap az évben)

2015. január 1. Minusz 12 fok. Az évet egy kis kocogással indítottam. Nevezhetném latyak-taposásnak vagy korcsolyázásnak is, mert itt a város szélén vagy ez van vagy az, de a lényeg: ma is felemeltem a hátsómat. És nagyon jólesett.

A színfalak mögül:

Korán ébredtem. Valaki zörgött a radiátoron, ami visszhangzott az egész házban. Amire visszaaludtam volna, ordítani kezdett a kisbaba a harmadikon. Így felkeltem. Nagy nehezen befejeztem az összegző bejegyzést és már előtte gondoltam rá: milyen jó lenne egy kicsit kocogni. Közzétettem a bejegyzést, aztán mindennel foglalkoztam, csak a futással nem. Ment a bambulás. Aztán jött egy komment a bejegyzéshez - a húgomtól-, amin elsírtam magam. De erőt is adott. Lassan felöltöztem és jött a kocogás. Sima szabadidő alsó, sízokni, sima pulóver, bélelt kabátka, sapka, kesztyű. és bakancs. A futócipőmben esélyem sem lett volna arra, hogy épségben hazaérek. Hidd el, nem az a lényeg, mi van rajtad, mennyire márkás vagy trendi az öltözéked. A lényeg, hogy felemeld a kanapéra tapadt sejhajodat és indulj el. Hazaérés után reggeli és főleg bambula. Fejből ki...

A délután rendrakással, mosással, takarítással telt. És tusoltam, tiszta ruhát vettem fel. Jó az új évet tisztán, ápoltan kezdeni, jó, ha rend van legalább körülöttem.


És a belső csendemért is megteszem, amire képes vagyok. 


Ahogy alakult a rend és tisztaság a lakásban, ahogy egyre frissebb illatú lettem, azon kaptam magam, hogy azon gondolkodom: én ennél sokkal többre is képes vagyok. Minden téren. Szinte megijedtem magamtól, az ijedt, ázott, fázós lelkem egyszer csak elkezdett felnézni és figyelni a gondolataimra. Ismerős volt ez az elszántság, a tudat, hogy igenis a jelenleginél sokkal többre vagyok képes. Hogy az erő itt van bennem, csak használnom kell. Ezek a régi Boszi gondolatai voltak. Vagyis az enyémek. Ezek szerint az "új énemnek" is alapköve a hit, hogy a lehetetlen nem létezik!


Hónapok óta először fordult elő, hogy olyan személyiség-darabot találtam magamban, amiben hinni tudok, amit igaznak és értékesnek érzek. Hosszú idő óta először érzem és tudom azt, hogy nem fogok megbolondulni, hogy igenis kimászom a gödörből, hogy van értelme, hogy érdemes.


Ennek örömére megcsináltam a mára tervezett mozgás másik részét is, amit őszintén bevallom: el szerettem volna sinkofálni. 



Étek:

Futás előtt: 1 ek kókuszzsír
R: 1 főtt tojás, töpörtyű krém, zöldség, kolbász
E: húsleves, spenót, 1 főtt tojás
V: sült hús (1 ek kókuszzsíron melegítve), saláta tökmagolajjal, sóval




Mozgás:

Reggel futás
Délután hasprések, nyújtás (most magamtól, minden izomcsoportra)

53. heti edzésterv itt

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése