2014. augusztus 23., szombat

Napi örömök :)

...............................................................................................................................................................
"Minden életesemény, helyzet és történés -még a legkellemetlenebbek is- a javadat szolgálják. Általuk ugyanis még pontosabban határozhatod meg, mit akarsz valójában."
Abraham-Hicks
...................................................................................................................................................................

Kedden lesz a születésnapom. És most nem szeretnék szerénykedni, hogy jaj, hát ez ugyanolyan nap, mint a többi; ó, hát nem kérek semmit; ugyan, csak egy évvel öregebb lettem... Mert kellenek az ünnepnapok az életben. Amik kicsit kimozdítanak a megszokottból, ami kicsit más, amikor lehet picit magunkat ünnepelni, amikor lehet elfogadni, amelyik napot lehet kicsit jobban szeretni.

Így aztán idén kifejezetten várom a születésnapomat. Nem ideális a helyzet, mert külföldön vagyok, dolgozom akkor is, de ebből is ki szeretném hozni a legjobbat. 

Már az otthoni két héten megkaptam az első ajándékomat: a húgoméktól.

Itt, ezen a héten jött a második: egy 10%-os végösszeg kupon a billától.

És kíváncsi voltam, hogy a 985 Boszorkánykonyha facebookos oldalkedvelésből lesz-e 1000 a szülinapomra, hát láss csodát: tegnapra meglett! :)

Itt is szeretném megköszönni azoknak, akik megszerezték ezt az örömöt nekem :-) Tényleg csodás születésnapi ajándék!

Kaptam kölcsön egy könyvet, a címe bizarrul hangzik, de nagyon-nagyon jó könyv. Vannak részek, amik szinte rólam szólnak, mintha csak én írtam volna bele azokat a mondatokat. És gondolatok, amik szinte konkrét válaszok egy-egy engem foglalkoztató kérdésre.























Sőt az egyik példaképem, Zs., aki szintén blogot vezet, szeretne rólam írni az elektronikus naplójában. 

És még három nap visszavan a szülinapomig :)

És ha addig semmi más nem történik, már akkor is hálás vagyok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése