2014. április 21., hétfő

Út a cél felé 29. nap (Húsvét)

Vannak munkahelyek, ahol gyakorlatilag nincs hétvége meg hétköznap nevezetű dolog, hanem léteznek a munkanapok és azok a napok, amikor nem kell dolgozni menni. Mindegy, hogy ez éppen a hagyományos értelemben vett hétköznapra vagy hétvégére esik. Nálunk -hogy ne legyen olyan unalmas az élet- duplázás esete forog fenn: az én kis Koalám is és én is így dolgozunk. Tavaly én voltam Ausztriában a karácsony kivételével minden ünnepen, idén itthon vagyok, de K. dolgozik. Mint most, húsvétkor is. Így aztán csak ma reggel volt alkalmunk kicsit húsvétolni. 

Persze én kora reggel megcsináltam az edzés egy részét: 30 perc futás has intervallt.

Így különösen jólesett a húsvétos reggeli.

Tízórait nem ettem.

Ebéd: a maradék zöldségleves, spenót tojással.



És egy szeletke madártej süti anyutól. (Tudtam, hogy kiütéses leszek tőle -puding tejjel..., de ez most megérte.)


Délelőtti csiniben:



Virágzik a muskátli a teraszon :)



A pálmám meg már majdnem akkora, mint én :)



Aztán átöltöztem és elmentem a Dunára sétálni. Ez lett a Walk a mai programból, egy kerek órán át mentem.




Ja, előtte uzsonna1: répa, uzsonna2: szendvics.











Szép Mohácson, ahogy a sok régi...


... megfér a sok újjal.




Aztán autóztam egyet és fotóztam.


Bolond Boszi ugrabugrál a repcésben :)











Vacsora: hatalmas adag saláta főtt sonkával, tökmagolajjal.


A reggeli húsvétoláshoz még tartozik egy kis sztori, de erről majd később ;-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése