2014. április 8., kedd

Motiváció reggelre

Több éves élet-mód-váltó múlttal a hátam mögött láttam, hallottam, tapasztaltam már egyet s mást. Voltam túledzett, sokáig nem éreztem rá, milyen is az, ha intenzív egy edzés. A csapból is az folyt, hogy lépj ki a komfort zónádból, különben nem lesz fejlődés, változás. Túl sokáig hittem a családomnak, hogy 80+ kilósan is csinos vagyok. 

Változtattam, rengeteget alakultam az utóbbi két évben. Testileg is, lelkileg is. Persze ezek a változások nem gyorsak, de nem is akartam egy hónap alatt lefogyni 20-25 kilót, most pedig sajnos nem tudok egy hónap alatt határozottan látható izomzatot magamra pakolni. 

A blogon az utóbbi -lassan már két év- alakulása követhető nyomon, és bizony nagyon sokszor kapom a megjegyzéseket, hogy na de hol vannak az eredmények?!

Csupán szerényen szeretném megjegyezni, hogy nálam legalább eljött az a bizonyos katt anno. Hogy én azóta is folyamatosan teszem a dolgomat. Hogy egyértelműen látszik, hogy alakulok (még ha lassan is). Hogy én nem zsírosodtam vissza, nem híztam vissza 5-10 kilókat, sőt múlt héten sikerült elérnem egy régi célomat: az álomsúlyomat.


Nagyon tisztán előttem van, milyen volt, amikor még kövér voltam. A képeket is látom, és emlékszem rá, hogy éreztem magam akkoriban. Sőt azt is látom magam előtt, mit tettem azért, hogy ez megváltozzon.





Amit 2014-ig csináltam, a fogyás, abban a saját testemet illetően már szinte profi vagyok. Amit most csinálok, az izmosodás, az számomra egy új terület. Rájövök majd a csínjára-bínjára, de addig is teszem a dolgom, csinálom, edzek, figyelek az étkezésre, és soha nem fogom elfelejteni, honnan indultam. Még ha oly lassú is a változás, a lényeg, hogy folyamatos. De ez csak úgy lehetséges, ha például holnap reggel is felkelek hajnalban és a munka előtt megcsinálom az edzést. És -így a 9. munkanap után már iszonyat fáradtan- én biza fel fogok kelni, fenéken billentem az állandóan karattyoló kisördögöt a fülem mellett, és bizony megcsinálom az aznapra rendelt szent edzésevangéliumot. Nincs kifogás, nincs nyafogás, nincs mellébeszélés. Mert eredményeket akarok. Azokat pedig nem adják ingyen!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése