2014. március 19., szerda

Juharszirup kúra (2014) 5. nap


1. nap itt
2. nap itt
3. nap itt
A 4. nap reggele itt
4. nap itt
Az 5. nap reggel itt
A kúra (2014) teljes tervezett menete itt.

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Fantasztikus érzés ez a kúra. És már 5 nap eltelt.

Délelőtt intézkedtem, telefonáltam, időpontokat egyeztettem, hajat festettem (kúra ide vagy oda, végszükség volt), takarítottam, pakoltam. Elfogyott a kúraital fele és 1.5 liter mentes víz.


A nyelvem olyan, mint Bendegúz szerint a Tésasszony színe: sárga.


A közérzetem teljesen rendben. No nem mondom, hogy nem tudnék enni valamit, de inkább rághatnék ez mint éhség.

Délután megvolt a kis lájtos edzés is.

1. bemelegítés

2. válogatott gyakorlatok alsó testre főleg

- 1 lábas guggolás
- kitörés előre rúgással
- gyorskorcsolya
- guggolásból lábnyújtás, karemelés (előre, oldalra, fel)
- ülésből páros láb emelés
- mountain climbers
- wall squat (fél p)
- lunge side kiks
- gyorskorcsolya
- vádli step padon
(feladatonként, lábanként 10 db, 1 kör)

3. EAP-os box kombi

4. nyújtás

Ma csak ennyire voltam képes. A semminél sokkal jobb volt ennyi is :)

A délután nagyon gyorsan eltelt. Persze megint pörögtem. És vacsorát főztem K-nak, azzal vártam munka után. Tavaszi zöldségleves készült és rakott csirkemell.


Érdekes módon rosszul lettem az illatoktól. Nem kóstoltam semmit (illat alapján is érzem egyébként, hogy valami elég sós-fűszeres-e), de vasárnap főztem (még kint, E-nél) utoljára, és most sok volt.

Délután elfogyott a kúraital másik fele, még 1.5 liter fél liter narancslével higított mentes víz és 2 dl mira víz.

Estére éhes lettem. De ha megkérdeznéd, mit ennék, nem tudnék megnevezni egy ételt sem. 

Még 2 nap a tiszta sziruppal, aztán jöhet a visszaépítő étrend. :)

Jusziku, avagy JUharSZIrupKÚra 2013 itt
Juharszirup kúra 2013: amiért anno belevágtam itt
A juharszirupos méregtelenítés hét alapelve itt
A méregtelenítés befejezése, visszaépítő étrend itt
A juharszirup kúra teljes menete itt
Visszaépítő étrend itt
2013:
1 . nap itt
2 . nap itt
3 . nap itt
4 . nap itt
5 . nap itt
6 . nap itt
7 . nap itt
8 . nap itt
9. nap itt
10. nap itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése