2013. augusztus 9., péntek

Új fejezet / Motiváció 1 / Döntés

Jól van, kis Boszi. Leadtad a súlyfeleslegedet, gratulálok. Nem kis munka volt, amolyan emberes.
 

 
 
 
Megcsináltad. Elérted az egyik célodat. Huszonegy kiló minusszal lecserélted a ruhatáradat, el mersz menni bikiniben a strandra, könnyebben kapsz levegőt, megerősödtél, jobban mennek az edzések is. Egy normál kinézetű csajszi vagy, akin van még zsír, de minden értéked normális, egészséges, átlagos nő vagy.

Itt az ideje, hogy ne csak próbálkozz, ne csak csinálgasd, hanem nyiss egy új lapot. Egy új fejezetet az életedben. Jöhet a megszabadulás a maradék zsírtól és az izmosodás.

Nem, nem fogok túlzásokba esni. Nem fitness modell szeretnék lenni, sem pedig testépítő. Egy arányos, szép feszes testet szeretnék.
 
És máris hallom a környezetemet: NE! ÁRTANI FOGSZ MAGADNAK! JÉZUSOM: 24 KILÓS SÚLYZÓ?? DE HÁT A TE GENETIKÁD NEM OLYAN! DE HISZEN SENKI NEM CSINÁLJA EZT AZ EGÉSZ ROKONSÁGBAN! TE BETEG VAGY! NEM ELÉG, HOGY ENNYIRE LEFOGYTÁL, MOST MÉG EZ IS? HOGY FOGSZ KINÉZNI? ... ... ...
 
Tudod, mi erre a reakcióm?
 
Olvasd el ezt a korábbi motivációs történetemet.

Ha megvan a döntés, ha tudod, mit szeretnél, tűzd ki a célt, és hajrá!

6 megjegyzés:

  1. Hu ízgi....mi a koncepció? Tudod, h én is sokat gondolkozom, gondolkoztam....h kell ez? Meg pont ez az, h az ember az átlag szét folyt harmincas nők hoz képest jobban néz ki, akkor meg minek? Én úgy definiáltam nekem ez a hobbim, a sorakozasom és pont. Anyukamnak el sem merem mondani hany kgokat mozgatok meg ....ezt csak a hasonszoruek értik. Bár én tudom magamról, h ez függőség.....pont olyan, mint akármelyik drog....kicsit kevésbé káros. De én is lecarom...inkább ez mint a zabálás, sorozatok....csakhogy egy pár tipikus dolgot említsek a harmincas nők hobbijai közül. Szóval hajrá, szurkolok, csapassad és kiváncsi vagyok!

    VálaszTörlés
  2. Folyamatosan bontakoztatom ki a blogon a koncepciót :) Megcéloztam a Holdat, de még ha el is vétem, biztosan a csillagok közt landolok ;)

    VálaszTörlés
  3. Az utolsó kérdésedre a válasz: "Kurv* jól fogsz kinézni." Hajrá!!;)Egyébként a fogyáshoz grat. :) A formásodás már egy sokkal nehezebb téma. Könnyen el tud csúszni az ember, értve itt arra, hogy nem arányos lesz a teste:) Szóóóval csak ügyesen, meg lesz az:)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok! Nagyon ügyes vagy!

    Erzsi

    VálaszTörlés