2014. március 20., csütörtök

Edzés a szabadban

Hőgyész. Egy falu Tolna megyében, itt él anyu és a nagymamám. Gyerekkoromban a hétvégéket és a nyarakat itt töltöttem. Sok minden változott azóta, egy azonban nem: ma is kedves, szép falu, sok zölddel, jó levegővel.

A juharszirup kúrám 6. napján délután érkeztünk. K. sétálni szeretett volna, nekem volt edzés tervezve mára, ebből adódott, hogy eszembe jutott: még nem jártam sosem a felújított Kőforrásnál. Nincs is messze, hát akkor sétáljunk el oda.

Már az utca végén csodás a kilátás: zöld növények, kék ég, virágzó fák, méh döngicsélés...


Amint elfogytak a házak, ez a kilátás fogadja az ide érkezőt:



Csupa zöld, csupa kék, szikrázó, melengető, tavaszi napsütés, csupa-csupa élet.





Dombon le, dombra fel, jobbra is, balra is ébredő természet, tó, patak.


Fél órás séta után értünk a Kőkút-forráshoz, melynek vizét anno a kender mosáshoz használták. (Itt olvashatsz a forrásról részletesebben.)






Itt futottam az első körömet :)




Jólesett utána egy pohár víz a forrásból. Jég hideg és kristály tiszta! :)





Tovább indultunk, a babhegyi kápolnához.







Itt is felfutottam :)







A temető utcájáról a főútra értünk ki. gyakorlatilag egy jó nagy, 1 órás kört tettünk. Igazán csodaszép volt! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése