2014. március 13., csütörtök

137. nap (Ausztria)

E. már kora reggel felkelt, első dolga volt, hogy benyomja a CD lejátszó play gombját. És amint lejárt egy lemez, újra ugyanaz és a play gomb következett. Nem kis hangerőn. Így készítettem neki a reggelit, így suvickoltam le kívül-belül a konyhaszekrényt, így tettem be az első adag mosást, teregettem ki, majd készítettem be a második adagot, így főztem az ebédet. És mivel ez 11. napja megy folyamatosan, az idegszálaim pedig nem egészen olyan vaskosak, mint 11 napja voltak, amikor leültünk ebédelni, megkértem, hadd kapcsoljam ki a zenét. Beleegyezett. Komolyan mondom, ha nem engedi meg, fogom a tányérom és feljövök enni...

Délelőtt: tea.

Ebéd: sült hús, saláta, főtt édesburgonya.

Aztán napozás:


Uzsonna: 125g laktózmentes túró, 50g növényi joghurt.

Majd egy óra séta:

(Ja, igen, mostam... De a háttérben a hegyek!!! :) )


Hát nem gyönyörű?












Osztrák lakótelep. A ház oldalába oridzsiban beépített napelemek.

E., én, meg egy érdekes kerítés megoldás.



Vacsora: 1 fehérjeturmix.

Még 3 nap.

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

3 megjegyzés:

  1. Miért idegesítenek egyre inkább a bejegyzéseid? És miért veszem a fáradságot, hogy egyáltalán megírjam ezt? Bocs, de egyet kell némileg értenem azzal a kritikával, hogy uncsi a sok homályos fél-fotód, a stagnálásod, a toporgásod, meg az E-re való panaszkodásod. Get a grip, az isten szerelmére. Nemcsak a te idegszálaid érzékenyebbek, hanem szerintem sok olvasódé is, az enyém mindenképp. Persze, mondhatnád, hogy akkor húzzak innen, nem kötelező olvasni a helyben toporgásodat, és nem is teszem napi szinten, de időközönként viszont be-benézek, de sajnos mindig ugyanazt látom-hallom, és olyan jó lenne, ha valami igazán ÚJ dolog is történne veled. Ez egy amolyan idegölő játék, amitől az ember megőrül. :-) Persze, nagy változás már egy új kapcsolat is, de én az életmódváltás miatt olvaslak, és őszintén szólva nem sok a változás a kezdetekhez képest. Persze, te szépen motiválod magad, meg közzéteszed újra és újra a régi before-after képeket, de az isten szerelmére, dobbants már egy nagyot is végre!!!!! Ha nem magadért, akkor a szerencsétlen olvasóid miatt! :-) PLEASE! Kíváncsi lennék, hogy más is hasonlóan érez-e vagy ez csak egy személyes dolog részemről, amire tudom, tudom, azt mondod, a saját magammal kapcsolatos frusztrációim kivetülése, jadijada. Nem az.

    VálaszTörlés
  2. Lol, na, akkor te vagy a világ legtürelmesebb embere, ami a tiéd, az a tiéd! :-)

    VálaszTörlés