2013. október 15., kedd

Új fejezet / 65. nap / Kajakusza, légkeverés, fagyi, séta, kenyér nélküli szendvics... :-)

Nagyon keveset aludtam, és iszonyat fejfájásra ébredtem. Ráadásul kezdődnek az allergiás tüneteim (arcüreg gyulladás). Ja, kérem, hát nem szedem a gyógyszereket, nem használom az orrspray-t sem. Nem is szoktam, csak végszükség esetén. Majd "megkúrálom magam". Mindez nem jelentette azt, hogy nem lesz ma edzés.
 
Edzés:
 
Les Mills Pump: Pump challenge
 
Mivel az Új fejezet 10. heti edzésterve nem egy bizonyos edzésprogram bizonyos részeként készült, hanem csupán az edzés típusát adtam meg magamnak, a mai súlyzós edzés a LMP Challenge volt. Mert eleve régen használtam a 007-es készletemet, mert szeretem a LMP-ot, és ez a fajta mozgás már régóta nem szerepelt a mozgás-repertoárban. És szeretném kipróbálni, mit bír a vállam, ami ugye még augusztus-szeptember körül kiakadt, és nincs is teljesen rendben.
 
 
Meg kell jegyeznem, hogy a vállam jól bírta. Szerencsére.

 
Az izmaimnak egész újnak tűnt ez a fajta mozgás, de tudom, hogy emlékeznek rá, és eszükbe fog jutni :-) A tricepsz résznek külön örültem, mert bár még egyáltalán nem látszik ez az izmom, nagyon szeretném már látni a rajzolatát, így aztán még kis szorgalmit is tricepszeztem a végén.
 
Jöhetett a reggeli: 30g zabpehely vízzel főzve, 1 adag fehérjeporral.
 
 
217 kcal, 25g F, 21g CH, 2g zsír
 
A szemben lévő háztetőn egy cicek mászkált nagy bátran. Én jól láttam, de a kis gépem szeme csak ennyire:

 
Macskales után elrohantam boltba, és mivel nem tudtam kenyeret sütni, viszont a pénztárcám szigorú diétán van, a legolcsóbb kis kiszerelésű teljes kiőrlésű kenyeret vettem meg, hogy ma tudjak enni. (Emberemlékezet óta nem ettem bolti kenyeret, és ahogy olvastam a címkéjét, nem is fogok... Borzalom, miket bele nem sütnek...) 
 
Zotya (autószerelő), izzócsere a kocsin.
 
Aztán szó szerint összecuccoltam a fél konyhámat, és átkonyhatündérkedtem magam az én kis Koalámhoz, ahol először is ebéd volt: 2 db szendvics 1-1 szelet csirkemell sonkával, 1-1 szelet sajttal és még egy almát is ettem.


 
319 kcal, 15g F, 54g CH, 5g zsír
 
Aztán jött az, amitől féltem: a légkeveréses sütő. Brrr. Mert hogy nekem sima gázos van, amiben tényleg boszorkányosan megy a sütés-főzés. No de a légkeveréses, hát az nekem kínai. K. elmondta, hogy kell használni, és indulhatott a mandula.

 
Fantasztikus, hogy ebben a sütőben egyszerre tudtam elkészíteni a 3 féle cuccost, rengeteg időt és energiát meg lehet így spórolni.
 
Készült lenmag kenyér, meggyes-diós-mákos paleo süti (a kókusztej otthon maradt, így vizet használtam: pörfikt) és sült karaj (nem kaptam olyan csirkemellet, amilyet szerettem volna).
 


 
A süti, hát az valami mennyei. Meg is ettem kettőt :-) Aztán meg jó nagy önuralom kellett, hogy ne faljam fel az összeset. Inkább fogtam két szelet kis kenyérkémet (a sajátból) és kitunkoltam vele a sült hús levét a tepsiből :-)
 
599 kcal, 29g F, 19g CH, 44g zsír
 
Aztán pihentem egy röpke órát. Aludni nem tudtam, hiába vettem be még egy gyógyszert, sajgott a fejem, de legalább vízszintben voltam, szemem csukva, jobb pihenés a semminél.
 
Felhívtam a hugim kisfiát, M-t a kórházban, szegényke csak arról tudott beszélni, hogy ha szerencséje van, már csütörtökön hazamehet, de ő elintézi, hogy már holnap mehessen... Tiszta szívből remélem, hogy most sikerül jól beállítani az inzulin-CH kombót, és elmaradnak a hypo-rohamok...
 
Elugrottunk a temetőbe, majd L-hoz. És mivel csodaszép, napos idő volt, lementünk kicsit a Dunához. Nem néztük, hogy úszik el a dinnyehéj, de K. fagyizott egyet, én meg szagoltam. Mármint a fagyit.
 
 






 
A séta után jólesett a vacsora.
 
Mivel a mai kajámat elszúrtam a kenyér miatt, megnéztem az étkezési naplómban (mert bizony, még mindig vezetem!), mit ehetek ma még. Ugye ettem 2 szenyót, a zabkását, az almát. Elvileg maradt a napra még 2 húsos szendvics. De mivel bolti kenyeres volt az előző kettő, úgy döntöttem: nem lesz vacsira több kenyér. Se bolti, se saját. Mégis szendvics kerekedett. Először így készítettem: sült hús, sajt, paprika, sajt, sült hús:
 
 
Aztán úgy döntöttem, mégis melegen enném. Mivel a paprikát jobban szeretem nyersen, csak a hús-sajt-hús-sajt kombót melegítettem meg. Jajj, nagyon finom vooolt! :)

 
198 kcal, 28g F, 1g CH, 8g zsír
 
Összesen: 1334 kcal, 98g F, 94g CH, 59g zsír
 
No nem ideális, de ahhoz képest, hogy kicsit kusza volt a nap kajaügyileg, nem is olyan vészes.
 

Ebédre egyébként paleo császármorzsát terveztem mára, de majd az lesz holnap. Még nem tudom 100 %-osan, hogyan készítem, de nagyjából körvonalazódott a recept már a fejemben. :-)
 
Örülök, hogy reggel eszembe jutott a Les Mills Pump. A héten még biztosan szemezgetek vele. :-)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése