2013. augusztus 6., kedd

Módosított lenmag kenyér


 
Ez már a 3. verzió, de eddig tán ez a legfinomabb :)
Az első és a második változat itt olvasható.
 
Hozzávalók (nagy adag):
 
  • 15 tojás (icicpci kis tojáasokat kaptam, amúgy 10 elég, ha nagyobb)
  • 15 púpos ek lenmag pehely
  • 1 mk sütőpor
  • 1/2 mk só
  • 1/2 mk eritrit
  • 2 ek oliva olaj
  • 1 marék tökmag (pirított)
  • 1 marék napraforgó mag
Így készült:
 
 
Minden hozzávalót egy tálban összekevertem, sütőpapíros nagy gáztepszibe öntöttem, 7-es fokozaton 20 percig sütöttem.
Nagyon finom, csodásan szeletelhető.
 
 


2 megjegyzés:

  1. szia!

    végre rávettem magam a lenmagliszt beszerzésére, és megsütöttem ezt a kenyeret. az enyém teljesen máshogy néz ki, de nagyon finom, és isteni érzés bűntudat nélkül "szendvicset" enni.:)
    eddig csak néma olvasó voltam, de ezt mindenképpen meg szerettem volna írni - és köszönni. nagyon szeretem olvasni a blogod, mikor már a pokolba kívánom az egészséges életmód mizériát, jó látni, hogy más is csinálja, még ha nem is mindig egyszerű. ezen kívül szeretem, hogy hasonlít az ízlésünk ételek terén, hasznos.:))

    puszi,
    fifinne

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon örülök, hogy siekrült a kenyered! Mert bizony a boltiak tele vannak mindenféle "nem odailló" dologgal, ez pedig egyszerű és nagyszerű! :)És annak is nagyon örülök, hogy tudod használni a blogot! :) További jó és egészséges életmódot és szép napot kívánok!

    VálaszTörlés