2013. augusztus 6., kedd

Alvásterápia, 4. nap


 
2013. 08. 03. Tegnap, a nulladik napon hajnali 1-kor néztem utoljára az órára... És volt egy szúnyogom is. Fél 6-kor keltem, órára. Egész délelőtt zombi voltam, délután bedőltem az ágyba és aludtam 2.5 órát.
 
Az 1. napon, ma hajnalban pontosan 3 óra volt, amikor még ránéztem az órára. Fél 6-kor keltem, ébresztőre. Zombi vagyok, kegytlenül kalapál a szívem, és úgy érzem magam, mint akit baseball ütővel kupán vágtak...
 
Még 2 napot kell dolgoznom, aztán jön egy kimerítő és hosszú hazaút.
 
Nem adom fel...
 
 
2013. 08. 04.
Éjjel fél 12-kor néztem utoljára az órát. Haladok...
Reggel fél 6-kor ébredtem, magamtól.
Iszonyatosan fáradt vagyok, szó szeint szédölgök.
 
Menni fog ez.
 
 
2013. 08. 05.
Éjjel 11 körül sikerült aludni mennem (muszáj volt mindent összecsomagolnom, ma reggel utazom haza!), és mint a fekete cica a videón, kábé úgy sikerült elaludnom :)
Reggel fél 6 előtt ébredtem magamtól.
Fáradtság: közepes.
 
Remélem, a hazaúton a buszon végig aludni fogok ;)
 
 
 
2013. 08. 06.
A buszon nagyon keveset aludtam.
Délelőtt 10-kor indultunk, lementünk még Grazba egy váltás miatt, onnan vissza Wiener neustadt, aztán Budapest, és haza. Este fél 7-kor voltam itthon.
Amikor hazaérek, mindig megcsinálom a "hazaérős rutint": kipakolás, mosás, viráglocsolás, kocsikulcs átvevés, bevásárlás. Este még a kenyeremet is megsütöttem, nincs halogatás, abból sosem sül ki jó dolog. ;)
Hajnali 1-kor keveredtem ágyba, és a 31.5 fokos szoba ellenére (meztelenül, lepedővel takarózva ;) )elég hamar sikerült elaludnom.
Reggel 6 előtt ébredtem, magamtól.
Fáradtság: 60 %. (De azt hiszem, ez érthető egy egy hónapos folyamatos meló, egy 8 órás utazás után.)
Mától megy komolyan az alvásterápia, egyelőre megpróbálom Valeriana és alvós tea nélkül, de egy füldugót beszerzek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése