2013. július 6., szombat

Kezdődik...


Nem tudom, pontosan hányadik, olyan 30. körül járhatok az idei csomagolásban, és ez csak a munkába utazásra vonatkozik.
Nem bántam meg, hogy váltottam, bár ez sem könnyű meló, de én választottam, és az előzőnél még mindig sokkal jobb.
Annyi a változás, hogy most egy kerek hónapra megyek. Augusztus lesz, mire hazajövök. Ha igaz, amit kintre időjárásügyileg előre jeleztek, akkor azt nagyon nem fogom bánni: max 27 fokos napi csúcshőmérséklet :) Szeretem :)
A ruhákat még át kell nézzem, soknak tűnik.
A sport cuccok egyértelműen jönnek velem.
Kajával nem tudok egy hónapra készülni, fagyóban a lenmag kenyér, a mákos süti, a buci. Ma sütök még egy kenyeret.
Kókuszsűrítmény, mák, kókuszreszelék, natúr vegeta, mandula- ilyesmiket viszek egy-egy csomaggal, mert ugye kint sosem lehet tudni, mikor jut el boltba az ember leánya.
Nem tudtam most se fizikailag (pihenés), se lelkileg, se sehogy felkészülni a hosszú etapra, volt itthon ezer más, ennél sokkal fontosabb dolog. Így aztán, ha eddig gondom is volt a spontaneitással, most ajándékba megkaptam. Mint még pár dolgot. Hát tényleg nem árt vigyázni azzal, mit kívánsz, mert meg fogod kapni! Oszt ha nem pontosan kívántál, akkor is megkapod, és csak pislogsz nagyokat, hogy oké, kösz, de nem ÍGY akartam! De erről majd máskor.
Megyek, összedobom a kenyeret, és átnézem a ruhakupacot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése