2013. július 24., szerda

Ezt (t)ettem ma

Időben mentem este aludni. Aztán éjjel jó kis gyomorgörcsre ébredtem, és hogy a meglehetősen meleg és a két takaró ellenére fázom. Ezzel levoltam egy darabig, majd sikerült visszaaludnom. Fél 6-kor ébredtem, szólított a természet. Aztán visszafeküdtem és aludtam 7-ig. Reggel semmi bajom nem volt.

Szokás szerinti reggeli rutin:
  • Hűtőmből a reggelim hozzávalóinak levitele.
  • Kulcs leakaszt, garázs kinyit, kiskocsi kitol.
  • Kerti bútor felállít, párnák ki.
  • Öntözőkanna megfog, ház előtti virágok meglocsol.
  • Postaláda kinyit, újság bevisz az asztalra.
  • E. üdvözlése, csevej.
  • E. reggelijének elkészítés, tálalása.
  • Saját reggelim elkészítése.
  • E. gyógyszereinek kikészítése, víz töltése a tablettákhoz.
  • Reggeli.
Reggeli: kolbászos tojás, tejeskávé.
  • Mosogatás, elpakolás.
  • Asztal lemosás.
  • Felsöprés.
  • E. tapaszának felragasztása.
  • Felsöprés.
  • E. hajának elkészítése.
  • E. szemüvegének megpucolása.
Közben posta jött: megvan a fotoaparát töltő kábelem!!!! A-nak ezer meg még néhány hála és köszönet! :)
  • Főzés: 6 adag detox leves és 2 adag párolt gomba a vacsoráimhoz.
  • Ebéd tálalása.
Ebéd: detox leves, pikáns spenótfőzelék, tükörtojás.

 
  • Mosogatás, elpakolás.
  • Asztal lemosás.
  • Felmosás.
  • E. gyógyszere.
Ilyenkor szokott jönni a napozás, de ma elmarad: felhős az ég (teljesen). Inkább aludtam.

Uzsonna: közepes adag saláta (mert csak ennyi van itthon). (Paprika, uborka, fodros levesles; balzsamecet, tökmag olaj.)


 
Délután: séta.
 




 
Vacsora: detox leves, gombás tojás.
 


Most még kert locsolás, gyógyszerbeadás, negyed 9-től tévé... Aztán edzés. ;-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése