2013. július 24., szerda

Detox leves (paleo)

Detox levesnek neveztem el, mert sok vitamint, ásványi anyagot, antioxidánst tartalmazó növényből készült. Friss és fagyasztott zöldségekből is készíthető.







Hozzávalók (6 adaghoz):
  • 2 fej vöröshagyma, pucolva, aprítva
  • 2 gerezd fokhagyma, pucolva, aprítva
  • 6 db kellevél, megmosva, aprítva
  • 4 nagy marék kelbimbó
  • 8 nagy marék brokkoli, rózsákra szedve
  • 1-2 cukkini, megmosva, magtalanítva, darabolva
  • 1 csokor petrezselyem, aprítva
  • bors
  • 2 ek kókuszzsír
Így készítettem:
  • A kókuszzsírt felolvasztottam.
  • Rátettem a hagymát, megdinszteltem.
  • Jött a fokhagyma, amit addig dinszteltem, amíg éreztem az illatát.
  • Rátettem a zöldségeket, kábé 5 percig pároltam.
  • Felöntöttem annyi vízzel, hogy ellepje.
  • Puhára főztem.
  • Sóztam, borsoztam.
  • Turmixoltam.
  • Tálaláskor aprított petrezselyemmel díszítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése