2012. október 13., szombat

Edzés

Már jó ideje végeztem, de még mindig túlműködik a gravitáció: leszakadnak a karjaim, de tőből! :))

LMP: Pump and shred

Les Mills PUMP AND SHRED. Start shredding while you build endurance and churn through fat stores with each repetition. The REP EFFECT is in full effect here. (45 minutes)

undefinedHát ez most annyira, de annyira jó volt!!! Juhhú, mélyen guggoltam, kitartottam, emeltem, megtartottam, és már a 3. percben izzadtam, mint egy ménes :)
 
Imádom ezt a Pump and shredet, jó a zene, szuperek az edzők, isteniek a gyakorlatok. Nagyon hamar elmegy az idő, a has rész olyan volt, mintha az 5 perc helyett csak 1 lett volna.
 
Eszement jó a végén a nyújtás, ügyesen leviszi a pulzust és pontosan ott nyújt, ahol szükség van rá ezen edzés után. :)
 
 
Na, még egyáltalán nem nagy szám, de kezd alakulni a hátam (normális képet nem tok fotózni..., de igyekszem). A LMP edzés egy isteni módszer a nagy izomcsoportok fejlesztésére (hát, láb), ami nekem dolgozik, ugyanis minél több izmom van, annál több energiát tudok elégetni általuk, így -mivel kalóriadeficitben étkezem- egyre jobban tudja a zsírt lebontani a szervezetem (a deficit ellensúlyozására). Torna és nyújtás közben érzem már az izmokat a lábamon és a combomon is a zsír alatt. Nehéz dió ez az utolsó 3 kiló zsír. De tudod mit? Innen üzenem az agyamnak, hogy eldöntöttem: nem nehéz dió! Az utolsó 3 kiló zsír simán lemegy, karácsonyra ezt kapod tőlem, testem. Hallottad, tudatalattim? :)))
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése