2012. szeptember 28., péntek

Estikécske

Ez nem egészen volt az én napom. Vagyis az enyém volt, csak nem éppen úgy, ahogy terveztem. Elszúrtam a kaját, nagyon, és nem plusz, hanem minusz irányban. De hát van ilyen, mondjuk hála az égnek ritkán.
Reggeliztem, dolgoztam, túráztam, és megint este van.
 
 
Itt a hétvége, van 48 órám. És amit jó lenne megcsinálni:
  •  kocsitakarítás belül
  • jövő heti étkezési terv összeállítása, blogra vitele
  • sulis meló (kábé 3 napnyi)
  • főzés
  • bolt
  • hajmosás, -vasalás
  • körömlemosás, -festés
  • vasalás
  • könyvírás
  • ...
  • ...
  • ...
Meg ugye jó lenne betervezni valami aprócska spontaneitást ;-) ;-) ;-)
 
Komolyan mondom: nem elég nekem 24 óra egy napban. És amióta "beállítottam" az alvásciklusomat, úgy érzem, még az eddiginél is rövidebb egy nap. Azt terveztem: már fél 9-kor kikapcs lesz, és fél 10-kor alvás. Ma ez nem fog összejönni. Mondtam már, hogy ez nem egészen az én napom??
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése