2012. szeptember 26., szerda

Edzés

LMP: Pump and shred


Nagyon jó hangulatú ez az edzés. Súlyzóval, 14 kilóval kicsit hosszúnak és ijesztőnek tűnik a 45 perc, de a zene és az edzők lelkesedése és lelkesítése viszi magával az embert, és viszonylag gyorsan elröppen az idő. Amikor fáradtam, eszembe jutott a legutóbbi kép a hátamról (itt található), majd a kép a szabadidő nadrágomról (itt), és egyáltalán nem volt kérdéses, hogy azt a fél percet végigcsinálom-e még. Ráadásul a mai eredmények (itt írtam róla) is kitűnően igazolják, amit a LMP edzésről olvastam az elején (LMP edzésprogram leírás itt), hogy jó kalóriaégető és formáló progi. Már amikor legelőször láttam a bemutató videót (itt és itt), tudtam, éreztem, hogy ez lesz a nekem és a testemnek való. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése