2012. augusztus 16., csütörtök

Edzés előtti önmotiváció 2 - Így is motiválhatod magad (7)

Merthogy hamarosan jön a mai 2. edzés!!!

Tényleg egyszerű és tényleg nagyszerű. Az ilyen dolgokat szeretem. És működik. Ezt meg pláne szeretem!
(stylebyle.blog.hu)
(Nem ilyen a nacim, ezt csak combillusztrációnak szántam :))
Vettem még tavaly nyáron egy üzlet megszűnése miatti nagy kiárusításon egy rövidnadrágot. Hűvösebb nyári napokon is horható, de ősszel is harisnyával, sőt télen is, ha van hosszú kabátod, vagy nem vagy fázós, mondjuk hosszú szárú csizmával. Felpróbáltam a boltban: derékban kicsit szűk volt, meg nagyon kidudorodtak a kapaszkodóim, combban rendesen bevágott. De én már akkor tudtam, hogy addig nem nyugszom, amíg pont jó nem lesz ez a naci, semmi hupli, semmi bevágás. Eddig a szekrényben lógott, de most elővettem. Ideakasztottam, ahol tornázni szoktam, gyakorlatilag mindig a szemem előtt van.

A mai első edzés előtt felpróbáltam: derékban bő, combnál csak kicsit szűk. S-es :) Most, hogy megint ránéztem, simán le tudnám nyomni a mai 2. edzést is, annyira felspannol, hogy bizony:

Közelebb vagyok a célomhoz, mint gondolnám!!!

Nincs még kép erről, de ma készítek egyet, ez lesz az előtte. És ha meglesz egyszer (mert meglesz!!!) az utána fotó is, akkor egy önmagam számára hatalmas dolgot vittem véghez! És ha ezt én meg tudom csinálni, akkor bárki képes rá!! Te is!

4 megjegyzés:

  1. Fej-fej mellett haladunk. :-) Nekem is van már S-es ruhadarabom, olyan is, ami egészen kényelmes.

    VálaszTörlés
  2. Hát Mea! Nem semmi csaj vagy! Ahogy nyomod!!! Tényleg büszke lehetsz magadra!!
    Igen, azt hiszem csak így lehet, ahogy Te csinálod.
    Következetesen, minden oldalról megtámogatva a célunkat, menni lépésről-lépésre. Néha fanatikusan :-)
    Minden elismerésem a tiéd!!! <3

    VálaszTörlés