2021. augusztus 25., szerda

Kedd

Tegnaptól dolgozom. Ott folytattuk, ahol júni 30-án abbahagytuk. Iszonyatos a pörgés. Mivel se igazgatónk, se iskolatitkárunk, kapkodtuk a telefont, tanszercsomaghoz táblát nyomtattunk, emaileket olvastunk és válaszoltunk meg, nyomtatványokat töltöttünk ki, kérdező szülőt fogadtunk (...), jöttek kollegák másik suliból, jött a polgármester úr, mellette volt egy 1 órás munkavédelmi oktatás és egy 3 órás tréning, de B. pl. elkezdte a betonfigurákat festeni, még le kell festenünk a hintákat is, lesz tanszercsomag osztás (amit keményen dokumentálni kell, és fotózni az átvételt, jegyzőkönyvezni...), tankönyvosztás, évnyitó próba, a Kréta aktualizálása, értekezlet az anyaiskolában...

Én már fél 4-kor nem láttam, nem hallottam, teljesen kipurcantam. Negyed 5 körül értem haza. Az endo kemény 6-ossal volt a társam egész nap. És csak hogy érezzem a törődést, amikor fél 8-kor bedőltem az ágyba, megmutatta, ki az úr és tombolt egy 9-eset, de nem ültem fel neki, rendesen szenvedve, gyógyszerbevétel nélkül, sokára, de elaludtam.

Pozitívum, hogy a gyomrom javulgat, a gyomorszáj görcsök is ritkulnak és nem olyan hevesek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése