2021. január 28., csütörtök

Csütörtök

Reggeli fények a suliban.



Munka: jaj, izgiizgiizgi, de ma még nem mondhatom el. :)

Sokan kérdezitek, hogy vagyok. Hasam a héten egészen rendben van, 10/4-es fájdalommal és néha villámként való szurkálásokkal elvan. Hétfőn kezdett fájni a fogam, az egész bal felem, konkrétan nem tudom eldönteni, melyik(ek) fáj(nak). Ma még ráadásnak a fejem is rákezdte délelőtt... Szóval elvagyok. Február 11-én megyek MR-re. De -már magamnak is- olyan unalmas, hogy állandóan, folyamatosan fájdalmaim vannak -és elhihetitek, rendesen rányomja a bélyegét a mindennapokra, az energiaszintemre-, hogy ha valaki megkérdezi, hogy vagyok, azt szoktam mondani: jól.

Nagyon fáradt vagyok. Nekem ma egész nap péntek volt, úgyhogy holnap ráhúzok még egy napot...

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése