2019. december 29., vasárnap

Dobozolás 3 napra


Na ez egy maratoni dobozolás lett. Közben ugyanis egy félberepedt hollandi miatt ömleni kezdett a radiátorból a víz. Vészhelyzet volt, azt kellett megoldani. Ja, hogy ma már másodjára? Hát igen, ha lúd, legyen kövér... Miközben szambáztam ki a negyedik teli mosdótál vízzel a konyhába, vettem észre, hogy ja, hát én főzök! Gyorsan lekapcsoltam mindent, nehogy a víz mellé tűz is legyen. Amikor -már másodszorra ma- elhárult a vízi vészhelyzet, folytattam a főzést. Öreg este volt már, amire minden dobozba került...

- zabkása vízzel, áfonya
- túró, áfonya
- tészta, zöldség, sült hús
- tojás, zöldség

De kész, és ez a lényeg. És ebből az egyik már 2020-ban fogyasztódik el. :)

A döntés itt

Eredmény 3 hónap dobozolás után itt
100 nap dobozolás itt
Eredmény 4 hónap dobozolás után itt
Eredmény 5 hónap dobozolás után itt
Eredmény 6 hónap dobozolás után itt

Dobozolások (gyűjtemény) itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése