2016. április 25., hétfő

Vasárnap

Ha utaznom kell, a legnagyobb kihívás a mosdó. Mármint a használata. Mert hogy mennem kell. Úgy óránként folyó ügyet intézek. Egy Mohács-Zsombó, olyan -forgalomtól, útviszonyoktól függően- két-három óra út alatt ma kétszer kellett "kényszerpihenőt" tartanom emiatt. Felsőszentivánon amúgy is szoktam egy pár perceset szusszantani (szeretem, ha 100%-ban ott tud lenni az agyam a vezetésnél), most tartottam Mórahalmon is. Legalább megettem a reggelimet is, a magammal vitt szendvicset egy kávéval.

E., a kis keresztlányom elsőáldozásán voltam. A meghívás akkor érkezett, amikor még nem volt munkám, három napja dolgozom, de nem kellett erre a napra szabit kérnem, mert pont mára kaptam a heti két szabadnapból az egyiket. Az idő egyszerűen robog. Mintha most lett volna E. keresztelője, ma meg már elsőáldozó volt.





R: 1 szendvics, kávé
E: natúr szelet, zöldség, rizs, krumpli, 2 falat somlói (főleg csoki), 1 fatörzs szelet
Este: marék mogyoró


Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése