2015. augusztus 26., szerda

Szerda (Au. 14/10.), 41 :)

Ma lettem 41.
Tavaly is Knittelfeldben ért a szülinapom.
A múltkor még otthon készítettem golyóbist, abból hoztam ki magammal, és 10 napig csak nézegettem, megálltam, hogy ne egyem meg, mert hogy szülinapi desszertnek szántam. Ugyanígy voltam az egyetlen, maradék, fagyasztott saját kornspitzemmel, a mai nap reggel(i)ére tartogattam.

Reggeli: 1 vajas kornspitz, kávé 1 ek zsírral:


Aztán záporoztak az ajándékok, a postai személyes és internetes küldemények:




Ebéd: tonhal saláta, golyóbis:


Aztán délután megevődött a mogyi :)

(Szüli)Napozás: 2x20 perc

Este: mozi S-vel (a munkaadómmal):


Majd kis dumcsi a fohnsdorfi mozi pizzériájában:




Este 8-ra (gyógyszeradagolás) értünk vissza.

E. még vacsorázni akart, így én is ettem.

Vacsora: rántotta (1 tojás, 1 ek zsír), sajt, áfonya:


Szóval 41 lettem :) Szuper :)

(Balra: 40, jobbra: 41.)


Szeretném megköszönni a több száz köszöntést, a rengeteg üzenetet, jókívánságot, postai képeslapot, ajándékot és csomagot, amivel még szebbé varázsoltátok a mai napomat. Köszönöm!



Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése