2015. április 23., csütörtök

Freeletics 1. Hell week - tapasztalatok


Előkészületek a Freeletics 7. hetére (Hell week) itt




1. nap: Metis, Aphrodite, Iris




2. nap: Dione, Metis, Aphrodite


3. nap: Metis, Aphrodite, Iris


Habár magam sem hittem 100%-ban, megcsináltam és kibírtam az edzéseket.

Igazán megterhelő az első nap volt. Totálisan kipurcantam. A 3. edzésnapon kis pihenővel egyben megcsináltam a három edzést.

Ahogy sejtettem is: ez isten igazából mentális edzés. Olyan mértékben kell ott lenni fejben, hogy azt elmondani nem tudom. Ki kell kapcsolni az agyat, akkor is, amikor már nincs oxigén és az ember a helyes levegővételre is képtelen koncentrálni, amikor már annyira égnek az izmok, hogy legszívesebben ordítanék (de arra már nem marad energia).

Nem foglalkoztam azzal, hogy javítsak az időmön. Hiszen a cél: teljesíteni az edzéseket. Mindegy, mikor, mindegy, hogyan, mindegy, mennyi idő alatt, le kell nyomni, ennyi.

Szeretni kell a fájdalmat, elfogadni és tudni: csak ideiglenes.

Viszont a büszkeség, ami az edzések után elönti a lelket, az maradandó.

Bárki képes erre, aki a fejében rendezni tudja a dolgait.

(Lassan, de biztosan alakulnak azok a tónusok. Nem freeletics-es előtte-utána kép.)

1. hét itt

2. hét itt

3. hét itt

4. hét itt

5. hét itt

6. hét itt

7. hét itt

8. hét itt

9. hét itt

10. hét itt

11. hét itt

12. hét itt

13. hét itt

14. hét itt

15. hét itt

15 hetes program itt


Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése