2014. augusztus 5., kedd

Kedd (inkognitó, menü, ruhák, egyebek)

Megint nem sikerült időben elaludnom, olyan 3 óra alvás után magamtól ébredtem, viszonylag korán. Még mindig izomlázam van a hegymászástól, és túl fitt sem voltam, de a futócipőm türelmetlenül várt rám. Felöltöztem hát és laza 3 km-t kocogtam a még hűvöskés városban. Nagyon jólesett, bár elég gyatrán ment :)

Gyors tusolás, öltözés után elkészítettem a reggelit. Közben kisütött a nap, és hogy ne tűzzön majd be, gondoltam: leeresztem a redőnyöket a teraszon. Majd hanyatt estem, amikor megláttam, hogy az egyik redőnytárcsába beszorult valami. Egy denevér!!! Félek tőle, de nagyon sajnáltam szegényt. Addig mozgattam föl-le a redőnyt, amíg sikerült kiszabadulnia. A szúnyoghálóra repült, én meg hatalmas sikítások közepette befelé. Mire visszanéztem, már eltűnt.




Bekebeleztem a "semmi nincs itthon, de megoldjuk ketósan" című reggelimet. Házi szalámi, sonka, paradicsom.


Aztán elvonultam inkognitóba. Bizony, ma hirtelen felindulásból Miss M-val egy lazulós-csajos napot kanyarintottunk magunknak :)

Inkognitóban telt az ebéd. A mostani nagyon nagy kedvencemet ettem: cigánypecsenyét :)


M. hozott nekem még a szombati piacról kolbászt, gyönyörű sonkát, kapirgálós tojást. Gyakorlatilag ez nekem tökéletesen elegendő lenne egész hétre. Az inkognitós napról hoztam cigánypecsenyét, és négy napra előre dobozolva az élelmem: zöldséges csirke, gyros husi, pörkölt. Bármelyiket meg tudom enni hidegen is, ha úgy alakul, de pillanatok alatt meg is melegíthetem a csodaserpenyőmben, ha úgy adódik. És ha utaznom, mennem kell (netán újra sikerül egy inkognitós napot összehoznom), simán magammal tudom vinni a dobozban.


Hétvége előtt várható még egy utazás, szombaton ezer százalék, hogy utazom: nagy buli lesz, férjhez megy az unokanővérem :) Úgyhogy aznap ebédig kaja vendégségben, vacsora a lakodalomban. Vasárnap kaja ebédig biztosan vendégségben, majd szerepcsere: én leszek vendéglátó, jön az én két kis kedvenc húgom gyerkőce hozzám Mohácsra nyaralni.


Hogy a buliba mit veszek majd fel, azt nem tudom. Ez itt három lehetőség. De azt hiszem, ez a dolog nem rólam fog szólni. :) 

R: szalámi, sonka, paradicsom.
E: cigánypecsenye.
V: marék kesu.

871 kcal, 74% zsír, 19 % fehérje, 7 % szénhidrát.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése