2014. augusztus 1., péntek

Hús-vér motiváció 44

Íme D. Komment nélkül, mert olyan fantasztikus, amire nincsenek szavaim. A fotók és a története mindent elmond:







Mikor és miért kezdtél el sportolni?

Sportolni már gyerekkoromban elkezdtem, 9 évesen versenyszerűen úsztam, de 14-15 évesen befejeztem, mert túl szélesre nőtt a hátam és sok fiú cikizett miatta. Hozzá kell tennem, hogy duci kislány voltam, szüleim előszeretettel tömtek mindennel, ami lisztes, cukros zsíros. Így a sport nem igazán látszódott és komoly lelki sérülést okozott a sok-sok iskolai megalázás.

Sajnos 16 évesen a fentiek miatt elkezdtem erősen koplalni és anorexiába estem. A legrosszabb súlyom a 170 centimhez képest a 48 kiló volt. Nagyon nehezen sikerült belőle kikeverednem olyan 20 éves koromra.

17-18 évesen elkezdtem edzőterembe járni, csak salátán éltem és kardión. Féltem a súlyoktól meg a fehérjeportól, úgy gondoltam attól férfias és nagydarab leszek. Sajnos ebben a tévhitben éltem kb. 28 éves koromig.

Volt nálad olyan, hogy "életmódváltás"?

Igen, méghozzá a kisbabám megfogantatása előtt néhány hónappal. Elkezdtem edzőterembe járni, de már több súlyzós gyakorlatot végeztem nagyon kicsi súlyokkal és még mindig rengeteg kardió. Ebben az időszakban kezdtem el kizárólag update élelmiszereket enni. A célom fogyás volt, mert akkor kicsit meg voltam hízva, mert elhagytam a pánikbetegségemre szedett gyógyszereket.

Terhesség alatt is végig ezt csináltam. Szülés után jött az otthoni Rubint Réka – Alakreformos időszakom.
Otthon a baba mellett sokat futottam és Rékáztam, meg igyekeztem egészségesen táplálkozni – főleg saláta, hallal, csirkemellel. Nagyon karcsú lettem ebben az egy évben, 58 kilóra sikerül visszafogynom, kb 3 hónap alatt szülés után.

Viszont. Szülés után nem sokkal észrevettem, hogy egy daganat van a nyakamban. Kiderült, hogy az egy pajzsmirigy göb, amely sajnos egyre csak nőtt és nőtt. Eleinte túlműködést, később alulműködést okozott. A következő évemet ez nagyon megkeserítette. Elhíztam és depressziós lettem a sok-sok nagyon rossz tünet miatt (hízás 74 kilóra, állandó kéz-fej-láb vizesedés, reakció idő lassulása, állandó álmosság, alvás, közönyösség, memóriazavar). Ekkor még többet edzettem, folyton insanityztem, futottam, diétáztam, koplaltam majd kipróbáltam a paleót. Egy év után feladtam azt is, mert nem segített, nem lettem jobban, sőt.. Az emésztésem még rosszabb lett.

2012-ben megműtöttek. Azóta eltelt 1,5 év és azt kell, hogy mondjam, hogy mostanra rendeződtek a hormonjaim és újra a régi vagyok. Nagyon lassú folyamat volt, de sikerült. Meggyógyultam. Igaz szedek gyógyszert, de az a legkevesebb rossz a sok jó mellett.

Idén februárban úgy döntöttem radikális változásokat fogok bevezetni mind mozgás- mind táplálkozás téren. Ebben a kedvesem játszotta a legtöbb szerepet, mert évek óta unszolt azzal, hogy egyek több szénhidrátot és fehérjét, nagyon kevés kardió mellett és edzek súlyzókkal. Egyre több helyen olvastam azt, hogy ez a legjobb módszer arra, hogy bomba testünk legyen. Gondoltam kipróbálom! Szinte tízen évig féltem ezektől, de most nem érdekelt, gondoltam nem lehetnek ennyien hülyék, lehet én vagyok a hülye :) és mennyire igaz lett! Amióta normálisan eszek és súlyzós edzést végzek kirobbanó formában vagyok minden téren! Életemben először meg vagyok elégedve magammal, tetszik amit a tükörben látok és jól érzem magam (nem ájuldozok egész nap az éhségtől). Hihetetlen számomra az, hogy az a narancsbőr is eltűnt a fenekemről meg a combomról, ami gyerekkorom óta (még anorexiásan is), makacsul mindig ott virított rajtam. Így közel a 30-hoz :)


Engem elsősorban a szerelmem motivál, másodsorban az egészségem. Nem rég voltam teljes laboron és egy csillagom sem volt! Ilyen szerintem soha nem volt még, és én ezt a helyes táplálkozásnak és a reggeli edzéseknek tudom be. Harmadsorban végre elégedett vagyok magammal, büszke vagyok magamra! És ez bizony nálam óriási szó, mert világ életemben önértékelési zavaraim voltak! És ezért a három dologért igen is hajlandó vagyok minden nap 4.30-kor kelni, és 6.30-ig edzeni a testem! Mert a kedvesemtől meg a kislányomtól munka után nem veszem el azt a kis időt, amit együtt tölthetünk.. Maradt a hajnali edzés.

Üzenem minden nőnek, hogy felejtsék el az ész nélküli kardiót, koplalást, szénhidrát megvonást. Ne féljenek a nagy súlyoktól, sőt! Minél nagyobb annál jobb :) Ha azt csinálják, amit jelenleg én garantált a siker! Ha nekem sikerült, BÁRKINEK sikerülhet! Aki el van szontyolodva, az gondolja végig, valamit rosszul csinál! Én 10 évig csináltam rosszul..



Kedvenc motivációm azokra a napokra, maikor elszúrtam valamivel az edzést vagy a kaját:

"Feladni a célodat, mert éppen visszaesést tapasztalsz olyan, mintha kiszúrnád a másik három gumidat is, mert az egyik defektet kapott." Forrás: Edzésre fel!

Eddigi 43 Hús-vér motiváció itt
Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése